کد خبر : 29386
تاریخ انتشار : 4 دسامبر 2016 - 13:35
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 330 بازدید

دوشنبه و سه‌شنبه باران رگباری در لرستان

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: به فرمانداران استان لرستان هشدار داده است مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان که دوشنبه و سه‌‌شنبه در لرستان به‌ویژه شمال و شرق این استان، آسمان، «بارانی رگباری» است. فرماندار هر شهرستان رئیس شورای مدیریت بحران آن شهرستان است که شهرداری‌های هر شهری نیز عضو این شورا هستند. رضا آریایی خبر داده […]

%d9%87%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

به فرمانداران استان لرستان هشدار داده است مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان که دوشنبه و سه‌‌شنبه در لرستان به‌ویژه شمال و شرق این استان، آسمان، «بارانی رگباری» است.

فرماندار هر شهرستان رئیس شورای مدیریت بحران آن شهرستان است که شهرداری‌های هر شهری نیز عضو این شورا هستند.

رضا آریایی خبر داده است براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، متوسط بارش روزهای 15 و 16 آذرماه در استان لرستان 10 میلی‌متر خواهد بود.

وی هم‌چنین به همه‌ي مدیران ادارات امدادی و اجرایی استان نیز هشدارهای پیشگیرانه‌ی لازم را فرستاده است.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد، علی محمدخانی به خبرنگار ما می‌گوید:

«جلسات منظم مدیریت بحران شهرداری خرم‌آباد برگزار می‌شود و همه‌ی مدیران و نیروهای شهرداری و سازمان‌های وابسته به شهرداری خرم‌آباد در حالت آماده‌باش کامل هستند».

محمدخانی خبر می‌‌دهد شهرداری به سرعت مشغول عملیات اصلاح و لوله‌گذاری برای مهار آب‌های سطحی براساس امکانات و منابع در اختیارش است.

گفتنی است در روزهای گذشته نیز بارش رگباری در استان لرستان بارید و متوسط بارش در این استان 54 میلی‌متر اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، رضا آریایی چند ماه پیش تحلیل کرد اقلیم تغییر کرده است و به همین علت، بارش‌ها به‌صورت رگباری و سیل‌آسا و نیز کوتاه‌مدت است.

غروب دوشنبه 17 آبان‌ماه بارش تگرگ‌وار 25 دقیقه‌ای در شهر خرم‌آباد، جان دختر دانشجوی ایلامی دانشگاه لرستان، فروزان مرادوند را در خیابان شورا به علت غرق شدن در کانال انتقال‌ آب‌های سطحی، ستاند.

بیان دیدگاه !

نام :