کد خبر : 31081
تاریخ انتشار : 15 مارس 2017 - 09:47
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 223 بازدید

دولت تدبیر و امید و راه اندازی مرکز تخصصی رشد کشاورزی و منابع طبیعی در دانشگاه لرستان/ به زودی راه اندازی مرکز تحقیقات بلوط

رئیس دانشگاه لرستان از راه‌اندازی مرکز تخصصی رشد کشاورزی و منابع طبیعی در این دانشگاه خبر داد. دکتر خسرو عزیزی گفت: «سرانه‌ی پژوهشی دانشگاه لرستان قبل از دولت تدبیر و امید سه و نیم درصد بوده که هم اکنون این رقم به یازده درصد (11) رسیده است». وی ادامه داد: «بر همین اساس و با […]

رئیس دانشگاه لرستان از راه‌اندازی مرکز تخصصی رشد کشاورزی و منابع طبیعی در این دانشگاه خبر داد.
دکتر خسرو عزیزی گفت: «سرانه‌ی پژوهشی دانشگاه لرستان قبل از دولت تدبیر و امید سه و نیم درصد بوده که هم اکنون این رقم به یازده درصد (11) رسیده است».
وی ادامه داد: «بر همین اساس و با برنامه‌ریزیهای انجام شده پژوهانه یا گرنت اساتید دانشگاه لرستان نیز 2 برابر شده است».

عزیزی با اشاره به اینکه کتابخانه و اسناد مرکزی دانشگاه با 3200 مترمربع در دولت تدبیر و امید راه‌اندازی شده است، افزود: «راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز شتاب‌دهی ICT و کارآفرینی از دیگر اقدامات دانشگاه لرستان در این دولت بوده است».
رئیس دانشگاه لرستان از راه‌اندازی مرکز تخصصی رشد کشاورزی و منابع طبیعی در این دانشگاه خبر داد و گفت:«اقدامات مقدماتی برای این کار انجام شده تا به مرحله افتتاح و راه‎اندازی برسد».
دکتر عزیزی بیان کرد: «با توجه به مسئله‌ی ریزگردها و تهدید زوال بلوط، راه‌اندازی مرکز تحقیقات بلوط نیز در دست اقدام دانشگاه لرستان است».

بیان دیدگاه !

نام :