کد خبر : 32683
تاریخ انتشار : 14 آگوست 2017 - 07:58
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 169 بازدید

دو رشته تحصیلی جدید در دانشگاه لرستان و پذیرش دانشجو از مهرماه امسال

مجوز نهایی پذیرش دانشجو برای دو رشته تحصیلی جدید کارشناسی علوم و مهندسی محیط زیست با ظرفیت 25 نفر و کارشناسی علوم و مهندسی شیلات با ظرفیت 20 نفر را وزارت علوم برای دانشگاه لرستان صادر کرد و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند به اصلاحیه دفترچه آزمون سراسری سال 96 سازمان سنجش مراجعه […]

مجوز نهایی پذیرش دانشجو برای دو رشته تحصیلی جدید کارشناسی علوم و مهندسی محیط زیست با ظرفیت 25 نفر و کارشناسی علوم و مهندسی شیلات با ظرفیت 20 نفر را وزارت علوم برای دانشگاه لرستان صادر کرد و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند به اصلاحیه دفترچه آزمون سراسری سال 96 سازمان سنجش مراجعه کرده و انتخاب رشته کنند.

از راهکارهای سوق دادن دانشگاه‌ها به سوی دانشگاه‌های نسل سوم، آن است که رشته‌های تحصیلی در راستای تقویت پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای و استانی ایجاد شوند.

برای مثال، شیلات، از ظرفیت‌های اقتصادی استان لرستان است و این استان همواره جایگاه مهمی در کشور در بین استان‌های غیرساحلی در زمینه پرورش ماهیان دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان است.

وی می‌گوید:«علاقه‌مندان برای انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مراجعه و براساس اخبار این سازمان و در زمان‌بندی اعلامی، اصلاحیه دفترچه آزمون سراسری را دریافت کرده و انتخاب رشته کنند».

آدرس اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور:

http://www.sanjesh.org/

بیان دیدگاه !

نام :