کد خبر : 33544
تاریخ انتشار : 12 نوامبر 2017 - 21:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 358 بازدید

دو زخمی در کوهدشت، خسارات به چند واحد مسکونی در رومشکان / ۹۳ کشته در کرمانشاه

  به گزارش هومیان نیوز، زلزله ی ۷/۳ ریشتری مرز عراق  و حوالی استان کرمانشاه تا این لحظه باعث کشته شدن ۹۳ تن و زخمی شدن ۲۰۰ تن از مردم  استان کرمانشاه (در دالاهو ۹ نفر، سرپل ذهاب ۶۱نفر، کرمانشاه ۲ نفر….) شد. این زلزله که در قصرشیرین هم ۲۸ کشته برجای گذاشت، باعث زخمی […]

 

به گزارش هومیان نیوز، زلزله ی ۷/۳ ریشتری مرز عراق  و حوالی استان کرمانشاه تا این لحظه باعث کشته شدن ۹۳ تن و زخمی شدن ۲۰۰ تن از مردم  استان کرمانشاه (در دالاهو ۹ نفر، سرپل ذهاب ۶۱نفر، کرمانشاه ۲ نفر….) شد. این زلزله که در قصرشیرین هم ۲۸ کشته برجای گذاشت، باعث زخمی شدن ۲ نفر در کوهدشت شد. این زلزله همچنین موجب تخریب چندواحد مسکونی در رومشکان شد.

بنابراین گزارش این زلزله کوهدشت را به شدت لرزاند و مردم این شهرستان  از خانه های خود بیرون آمده و با روشن کردن آتش و برپاکردن چادرها شب را در کنار خیابان ها به سرمی برند.

براساس دستور جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ، مسولیت ارزیابی آسیب دیدگان شهرستان قصر شیرین بر عهده استان لرستان قرار گرفت .
برهمین اساس دقایقی پیش و در اولین مرحله ارسال تجهیزات و بعد از اعزام تیم های امدادی ، تعداد ۶۰۰ تخته پتو و ۶۰ دستگاه چادر گروهی از انبارجمعیت در خرم آباد بارگیری و به سمت کرمانشاه حرکت داده شد .

این زلزله ساعت ۲۱ و ۴۲ دقیقه ی یکشنبه ۲۱ آبان به وقوع پیوست.

 

 

 

 

بیان دیدگاه !

نام :