کد خبر : 28360
تاریخ انتشار : 19 سپتامبر 2016 - 21:42
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 244 بازدید

دو عامل بدبختی لرستان از زبان نماینده‌ی پلدختر

هشدار‌های سیدحمید کاظمی: نیروهای حامی دکتر روحانی در پلدختر مظلوم هستند اگر «مظلومیت»، پایان نیابد صادقانه با مردم سخن خواهم گفت نماینده‌ی پلدختر تأکید کرد: من نماینده‌ی آن‌هایی هم هستم که به بنده رأی ندادند   به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، نماینده پلدختر در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر، دو عامل بدبختی لرستان را […]

%d8%b3%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b8%d9%85%db%8c

هشدار‌های سیدحمید کاظمی:

نیروهای حامی دکتر روحانی در پلدختر مظلوم هستند

اگر «مظلومیت»، پایان نیابد صادقانه با مردم سخن خواهم گفت

نماینده‌ی پلدختر تأکید کرد:

من نماینده‌ی آن‌هایی هم هستم که به بنده رأی ندادند

 

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، نماینده پلدختر در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر، دو عامل بدبختی لرستان را بیان کرد و هم‌چنین انتقاد کرد از اینکه مدیران حامی دولت تدبیر و نیروهای ستاد دکتر روحانی در شهرستان پلدختر، مظلوم واقع شده‌اند و این مظلومیت باید پایان یابد.

عصر دوشنبه 29 شهریورماه سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر میزبان همایشی با نام همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر وامید بود که محوریت آن حضور نیروهای ستاد دکتر روحانی بود و البته سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده‌ی پلدختر نیز در این همایش شرکت و سخنرانی کرد. این همایش یک روز پیش از عیدغدیر خم برگزار شد.

کاظمی وقتی پشت تریبون قرار گرفت با صدای بلند سخنی گفت که حاضران را به تشویق وا داشت:

«چرا نیروهای حامی دکتر روحانی در شهرستان پلدختر باید مظلوم واقع شوند؟ بنده تلاش می‌کنم این وضعیت تغییر کند ولی اگر تغییری ایجاد نشود صادقانه با مردم سخن خواهم گفت».

وی دوباره با صدای بلند و در میان تشویق‌های حاضران گفت:

«همه‌‌‌ی نیروهای حامی دولت تدبیر باید با هم اتحاد داشته باشند و بنده خود را نماینده‌ی همه چه آن‌هایی که به من رأی داده‌اند و چه آن‌هایی که به من رأی نداده‌اند می‌دانم و از اتحاد در بین اصلاح‌طلبان و نیروهای حامی دولت تدبیر و امید حمایت می‌کنم».

کاظمی تشریح کرد:

«اعتقاد دارم دو عامل همیشه باعث بدبختی لرستان بوده است: یکی سیاست‌زدگی و دیگری طایفه‌گرایی و قومیت‌گرایی و باید برای رسیدن به توسعه‌ی همه‌جانبه از این دو عامل عبور کنیم».

وی ادامه داد:

«کار سیاسی باید وجود داشته باشد و در زمان انتخابات باید فعالیت سیاسی کرد تا قدرت را به دست آورد ولی بعد از انتخابات باید به آن‌هایی که توسط مردم انتخاب می‌شوند فرصت داد تا کارنامه‌ی کاری خویش را ارائه بدهند و نباید با سیاست‌زدگی، مانع پیشبرد کارها شد».

او درباره‌‌ی عامل قومیت‌گرایی نیز چنین توضیح داد:

«آیا فردی که شایسته باشد اما طایفه‌ای در استان لرستان نداشته باشد می‌تواند به این مردم خدمت کند؟ به طور حتم پاسخ منفی است زیرا متأسفانه طایفه‌گرایی و قومیت‌گرایی مهم‌ترین عوامل بدبختی لرستان بوده‌اند».

برخی آگاهان سیاسی آن بخش از سخنان کاظمی درباره‌ی مظلومیت نیروهای حامی دکتر روحانی در شهرستان پلدختر را تلنگری هشدارآمیز به مقامات ارشد استان ارزیابی کرده‌‌اند.

گفتنی اینکه: خبر رسیده است آن بخش از اصلاح‌طلبانی که در همایش دوشنبه شرکت نکردند قصد دارند همایش دیگری البته با همان نام همایش اصلاح‌طلبان پلدختر و معمولان، سه‌شنبه 30 شهریورماه ساعت 16 در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر برگزار کنند.

به نظر می‌رسد برگزاری دو همایش با یک اسم و آن هم در دو روز متوالی شکاف عمیق و آشتی‌ناپذیر درون گفتمانی اصلاح‌طلبان شهرستان پلدختر را هویدا ساخته است.

دیدگاه ها

پرويز گراوند در گفته :

دو عامل بدبختی لرستان از زبان نماینده‌ی پلدختر:
يكي از اين دو عامل آنهايي هستند كه مخالف احداث سد كشاورزي در لرستانند! دومي را نميدانم.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :