کد خبر : 31741
تاریخ انتشار : 14 می 2017 - 11:10
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 713 بازدید

دکتر روحانی در جمع هزاران نفری مردم خرم‌آباد: «قیّم نمی‌خواهیم» / دوران پرونده سازی پایان یافته است؛ زمین های نجومی هرگز

  دکتر حسن روحانی، در خرم‌آباد و در جمع هزاران نفری حامیان اعتدال و اصلاحات گفت:«روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه به اعتدال و اصلاحات رأی می‌دهیم تا بگوییم قیم نمی‌خواهیم». به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان که صبح روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با استقبال چند هزار نفری حامیان اعتدال و اصلاحات به خرم‌آباد […]

 

دکتر حسن روحانی، در خرم‌آباد و در جمع هزاران نفری حامیان اعتدال و اصلاحات گفت:«روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه به اعتدال و اصلاحات رأی می‌دهیم تا بگوییم قیم نمی‌خواهیم».

به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان که صبح روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با استقبال چند هزار نفری حامیان اعتدال و اصلاحات به خرم‌آباد آمد و در محوطه مکان پیشین دانشگاه لرستان سخنرانی کرد افزود:«دوران پرونده‌سازی به پایان رسید و مردم در روز جمعه با رأی دادن به اعتدال و اصلاحات، به اقتدارگرایان و انحصارطلبان پیام خواهند داد که قیم نمی‌خواهند و زندگی همراه با آرامش و امنیت واقعی و پیشرفت و آزادی می‌خواهند».

رئیس‌جمهور تصریح کرد:«ما دست نظامیان را می‌بوسیم اما می‌گوییم که نظامیان باید به کار نظامی خویش بپردازند زیرا همه چیز به جای خویش نیکوست».

وی گفت به روستاییان هم می‌گویم رقبایی که می‌گویند اگر روحانی پیروز شود یارانه روستاییان قطع خواهد شد کاملاً دروغ می‌گویند و قصد ما این است که یارانه‌های دیگری همچون توسعه نظام بیمه درمان را هم تقویت کنیم.

 

 

 

او تأکید کرد مستمری مستمری‌بگیران را این دولت افزایش داد و قصد داریم در دولت دوازدهم نیز این مستمری را افزایش بدهیم و من این قول را می‌دهم که تا پایان عمر دولت دوازدهم، فقط مطلق و محرومیت در کشور برچیده خواهد شد.

روحانی اظهار داشت:«برنامه داریم حقوق بازنشستگان و کارمندان را نیز بیش از گذشته در دولت آینده افزایش بدهیم».

وی گفت:«عده‌ای می‌خواهند دوباره با عوام‌فریبی به پمپاژ پول در جامعه اقدام کنند و قیمت اجناس و کالاها را افزایش بدهند».وی اظهار داشت: آن ها می گویند کاش تحریم ادامه می یافت تا کاسبان تحریم جیب هایشان پول دارتر می شد.

وی با بیان این که روحانی به فدای مردم ایران و مردم لرستان، ادامه داد: ما با تمام نهاد های انقلابی دوست هستیم و رفتارمان برادرانه است اما یک چیز می خواهیم و آن این که ما قیم نمی خواهیم. دکتر روحانی افزود: ما به بسیجمان به سپاهمان و به ارتشمان افتخار می کنیم و به مردممان افتخار می کنیم ولی می گوییم هرکس کار خودش را انجام دهد.دست نظامیان را می بوسیم اما نظامیان کار نظامی انجام دهند.

دکتر روحانی تصریح کرد: دوران پرونده سازی پایان یافته است.زمین های نجومی هرگز.سوئ استفاده از مقدسات دین هرگز.

 

 

پایان بخش نخست خبر؛

گفتنی است هزاران نفر به استقبال روحانی رفتند.

ازدحام جمعیت به حدی بود که بسیاری از حامیان اعتدال و اصلاحات نتوانستند به داخل محوطه مکان پیشین دانشگاه لرستان وارد شوند و بسیاری در خیابان‌های اطراف ایستادند و به سخنان کاندیدای ریاست‌جمهوری گوش دادند. بارها سخنان روحانی با تشویق انبوه جمعیت روبه‌رو شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

بیان دیدگاه !

نام :