کد خبر : 31745
تاریخ انتشار : 14 می 2017 - 11:22
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 683 بازدید

دکتر روحانی در خرم‌آباد: از دلواپسان نمی‌ترسیم!

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، دکتر حسن روحانی در اجتماع هزاران نفری حامیان اعتدال و اصلاحات در خرم‌آباد گفت:«ما ترس و هراسی از دلواپسان و فریب‌کاران نداریم». به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، روحانی که صبح روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با استقبال هزاران نفری وارد محوطه مکان پیشین دانشگاه لرستان در خرم‌آباد شد اظهار داشت:«تقاضای من این است […]

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، دکتر حسن روحانی در اجتماع هزاران نفری حامیان اعتدال و اصلاحات در خرم‌آباد گفت:«ما ترس و هراسی از دلواپسان و فریب‌کاران نداریم».

به گزارش اختصاصی هومیان نیوز، روحانی که صبح روز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه با استقبال هزاران نفری وارد محوطه مکان پیشین دانشگاه لرستان در خرم‌آباد شد اظهار داشت:«تقاضای من این است که همه به پای صندوق‌های رأی بیایند تا راه را با امید ادامه دهیم و به اعتدال و اصلاحات و آزادی آری بگوییم».

 

 

وی تأکید کرد:«این مشارکت حداکثری در انتخابات است که عامل اصلی پیروزی ملت است».

او افزود:«این وعده را به مردم می‌دهم که در دولت دوازدهم بی‌تردید آزادی بیشتر خواهد شد».

رئیس‌جمهور بیان کرد:«ما با روحیه برادری به دنبال وحدت و همکاری در بین همه نیروهای اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا و اصولگرایان معتدل هستیم و از انتقادات دلسوزانه نیز استقبال می‌کنیم».

 

 

دکتر حسن روحانی از مردم پرسید:«آیا الان در کشور آرامش نسبت به سال 91 بیشتر نشده است؟ آیا سرعت نرخ تورم نسبت به سال 91 به طرز محسوسی کاهش نیافته است؟ آیا وضعیت آزادی نسبت به سال 91 بهتر نشده است؟ آیا وضعیت بهداشت و درمان نسبت به سال 91 بهتر نشده است؟ البته ما تا وضعیت ایده‌ال فاصله داریم و باید اقدامات بیشتری هم انجام بشود؛ الان در استان لرستان در این دوره سه سد بزرگ افتتاح شد؛ آیا وضعیت کشاورزی نسبت به سال 91 بهتر نشده است؟ در طول هشت سال دولت گذشته تعداد 320 روستا گازرسانی شد درحالی که در این سه سال گذشته این تعداد به 720 روستا افزایش یافت».

 

 

وی ادامه داد:«موقعی که تحریم بودیم نمی‌توانستیم نفت را بفروشیم و با برجام تحریم‌ها برداشته شد و توانستیم نفت بیشتری بفروشیم و تصمیم گرفیتم این عایدی بیشتر را به مستمری‌بگیران و فقرا بدهیم درحالی که در زمان تحریم، پول فروش نفت در جیب کاسبکاران تحریم می‌رفت».

او نوید داد دولت دوازدهم دولت کوشش برای تقویت امنیت واقعی در جامعه و تلاش برای آزادی و پیشرفت بیشتر خواهد بود.

 

 

گفتنی است هزاران نفر به استقبال روحانی رفتند.  ازدحام جمعیت به حدی بود که بسیاری از حامیان اعتدال و اصلاحات نتوانستند به داخل محوطه مکان پیشین دانشگاه لرستان وارد شوند و بسیاری در خیابان‌های اطراف ایستادند و به سخنان کاندیدای ریاست‌جمهوری گوش دادند.  سخنان روحانی بارها با تشویق انبوه جمعیت روبه‌رو شد.

 

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم‌زمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

پایان خبر.

بیان دیدگاه !

نام :