کد خبر : 3830
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2013 - 10:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,093 بازدید

دیدارفرمانده سپاه کوهدشت با رشید آزادبخت ، جانبازکوهدشتی

جمعی از پرسنل سپاه کوهدشت و بسیجیان این شهرستان باحضور در منزل رشید آزادبخت، جانباز روشن دل جنگ تحمیلی ، یاد و خاطره ی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. به گزارش هومیان نیوز، دراین مراسم بازدید که استادان و مسئولان دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت نیز حضور داشتند ، سرهنگ پاسدار […]

1

جمعی از پرسنل سپاه کوهدشت و بسیجیان این شهرستان باحضور در منزل رشید آزادبخت، جانباز روشن دل جنگ تحمیلی ، یاد و خاطره ی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش هومیان نیوز، دراین مراسم بازدید که استادان و مسئولان دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت نیز حضور داشتند ، سرهنگ پاسدار جمال زاده ، همرزم جانباز ، با بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان و رشید آزادبخت ، وی را یکی از دلاور مردان دوران جنگ عنوان کرد که درکنار دیگر رزمندگان غیور ، مردانه در برابر هجوم لشکریان صدام جان فشانی کردند .

2

درپایان این مراسم  که صبح پنج شنبه 31 مرداد برگزارشد ، سرهنگ پاسدار عباس آدینه وند ، فرمانده ی سپاه کوهدشت ، بااهدای لوح تقدیربه رشید آزادبخت رشادت های این جانباز سرافراز وطن را سپاس گفت .

دیدگاه ها

محمدی در گفته :

واقعا که این کار قابل تقدیره. امیدوارم اینکار ادامه پیداکنه و به دیگران هم سر بزنند…

[پاسخ]

کوشکی در گفته :

زنده باد جانباز قهرمان رشید آزادبخت و آفرین بر روحیه بسیجی جناب سرهنگ آدینه وند

[پاسخ]

حیدری یگانه در گفته :

درود بر کلیه جان برکفانی که با عشق جان عزیز شان را نثار امام و وطن کردند و یاد باد شیرمردان دیار لرستان که داستانهای شجاعتشان تا ابد بر سینه تاریخ حک شده.

[پاسخ]

حمیدازادبخت در گفته :

ادینه وند سردار بی ادعا

[پاسخ]

قبادی در گفته :

برادر محترم جناب آدینه وند
خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان در دفاع مقدس پشتوانه‌ای شد که امروز هیچ کشوری جرات نکند برای ایران
تصمیم گیری کند. قدرت همه جانبه امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان است، افزود: امروز کشور
ایران آنچان عظمتی دارد که سایر کشورهای دنیا به آن معترض هستند و این نتیجه زحمات رزمندگان در طول دفاع مقدس است.
ما باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثار گران را به صورت صحیح در جامعه خود نهادینه و به نسل های بعدی منتقل کنیم و آیندگان بدانند که در یک زمانی خاص مردان و زنانی برای دفاع از کشورشان به پا خواستند و برای حفظ شکوه و عظمت ایران اسلامی رنج کشیدند و جان دادند . http://gordanmohebin.mihanblog.com

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :