کد خبر : 26580
تاریخ انتشار : 17 می 2016 - 20:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 974 بازدید

دیدگاه دبیر حزب همبستگی استان لرستان درباره عملکرد انتخاباتی استاندار و معاون سیاسی/ حق‌الناس رعایت شد/ برگزاری انتخاباتی سالم

شامگاه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه دبیر حزب اصلاح‌طلب همبستگی (استان لرستان)، کرم ملک‌آسا، به کانال خبری چکیده خبر گفت:«به نظر بنده عملکرد انتخاباتی استاندار و معاون سیاسی استاندار مطلوب بوده است». ملک‌آسا توضیح داد:«ما نباید انتخابات ریاست‌جمهوری سال 76 و عملکرد استاندار وقت را فراموش کنیم که همان عملکرد بد باعث شکل‌گیری یک ذهنیت منفی درباره […]

ملک آسا اصلی

شامگاه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه دبیر حزب اصلاح‌طلب همبستگی (استان لرستان)، کرم ملک‌آسا، به کانال خبری چکیده خبر گفت:«به نظر بنده عملکرد انتخاباتی استاندار و معاون سیاسی استاندار مطلوب بوده است».

ملک‌آسا توضیح داد:«ما نباید انتخابات ریاست‌جمهوری سال 76 و عملکرد استاندار وقت را فراموش کنیم که همان عملکرد بد باعث شکل‌گیری یک ذهنیت منفی درباره سلامت انتخابات در استان ما شد ولی خوشبختانه در این دوره انتخابات به صورت سالم برگزار شد و به نظر بنده عملکرد انتخاباتی هم استاندار ،آقای بازوند و هم معاون سیاسی وی، آقای شاهرخی مطلوب بوده است».

وی ادامه داد:«اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر در استان لرستان شکست خوردند به خاطر این بود که در بین اصلاح‌طلبان در حوزه‌های متعدد انتخابیه اجماع ایجاد نشد و عدم اجماع را نباید به حساب عواملی بیرون از مجموعه‌ی اصلاح‌طلبان گذاشت زیرا مجریان انتخابات در روند انتخابات بی‌طرف عمل کردند و مقصر شکست عملکرد انشقاقی خودمان بوده است نه عملکرد مدیران انتخاباتی استان و یقین بدانید اگر ما اصلاح‌طلبان در مورد گزینه‌ها اجماع داشتیم حتماً پیروز می‌شدیم».

دبیر حزب همبستگی شاخه استان لرستان تشریح کرد:«برای نمونه در حوزه‌های انتخابیه پلدختر، کوهدشت و رومشکان، خرم‌آباد و دوره‌چگنی و حتی دورود و ازنا ما اصلاح‌‌طلبان به صورت کامل بر روی حمایت از گزینه‌ها اجماع نداشتیم  و همین موضوع به اعتقاد بنده عامل اصلی شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر بوده است».

کرم ملک‌آسا بیان داشت:«به اعتقاد بنده هم آقای بازوند و هم آقای شاهرخی در این انتخابات به حق‌الناس بودن رأی مردم عمل کردند و انتخاباتی سالم و بی‌طرفانه برگزار کردند که این خود یک عملکرد مثبت انتخاباتی محسوب می‌شود».

ملک‌آسا اظهار داشت:«اینکه انتخابات سالم برگزار شود همیشه از مبانی اصلاح‌طلبی و اصلاحات بوده است و معتقدم در این دوره عملکرد رئیس ستاد انتخابات استان {شاهرخی} در راستای تقویت اصل انتخابات سالم بوده است و به همین خاطر بنده این عملکرد را مثبت ارزیابی می‌کنم».

دیدگاه ها

فرهنگی در گفته :

متأسفم؛ همین!

[پاسخ]

مرادی پاسخ در تاريخ چهارشنبه 18 می , 2016 8:57 ق.ظ:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخججججججججججججججججججاااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللتتتتتتتتتتتت هم خوب چیزیه.کدوم انتخابات سالم منظورته؟

[پاسخ]

داویرش در گفته :

واقعا برای شناخت اندکتان از انتخابات کوهدشت متاسفم

[پاسخ]

فعال اصلاح طلب در گفته :

باسلام. به نظرمن مباحث مطرح شده ازنظر آقای ملک آسا،جای تامل دارد.
نه قصد تایید دارم ونه تکذیب اما عملکرد شورای احزاب درانتخابات ضعیف
بود و به نوعی به شکست ااصلاحات منجر شد. از9نماینده تنها 1نماینده
درلیست امید هست واین یعنی شکست. درمورد سلامت انتخابات،درپلدختر
و کوهدشت بحث هایی مطرح شد درمرحله دوم هم درخرم آباد همین طور.
اما من با مباحث کاری ندارم وبه شخصه از رعایت کردن حق الناس توسط
هییت نظارت ،رضایت دارم و از تمامی دست اندرکاران تشکر میکنم.

[پاسخ]

علی در گفته :

عملکرد شما و دوستانتون چطور بود؟ حتماً مطلوب؟؟؟؟؟؟
متاسفم که ….

[پاسخ]

شهروند در گفته :

دوست خوبم جناب ملک اسای عزیز تو دیگه چرا این حرفو میزنی ؟!!!!!در حوزه کوهدشت 12حزب از 15حزب به محمد ازادبخت رای دادند و لی متاسفانه منفعت طلبان و معامله گران اصلاحات در لرستان جرات حمایت کردن از محمد ازادبخت در کوهدشت را نداشتند با توجه به روحیه ای که از شما سراغ دارم کاش عنوان میفرمودید علاوه بر نبود اجماع ، تقلب در انتخابات باعث باخت اصلاح طلبان شد این اظهر من الشمس است وضمنا عملکرد بد شما در شورای سیاست گزاری یکی از عوامل باخت اصلاح طلبان بود

[پاسخ]

احمد در گفته :

واقعا متاسفم.

[پاسخ]

حقیقت در گفته :

والله،باالله،تاالله دروغ میگی!انتخابات کوهدشت ورومشگان سالم بود؟!!!!

[پاسخ]

کوهنانی پاسخ در تاريخ شنبه 21 می , 2016 10:16 ق.ظ:

آقای حقیقت چرا قسم میخوری ،مگر به خدا اعتقاد داری یا نه؟ به خدا من در تعجبم شما به خداوند عزوجل قسم یاد میکنی.خیلی برایت متاسفم .روایت داریم قسم خوردن برای یک کاری که درست هم باشد کراهت دارد تا چه برسد به انتخابات کوهدشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دونم چی بگم فقط میگم خدا از سر تقصیرت بگذرد………..

[پاسخ]

پرويز گراوند در گفته :

آقاي ملك آسا ! يعني مطمئنيد در همه جاي استان چنين شده كه فرمودين؟ يعني حتي در كوهدشت!؟

[پاسخ]

منتقد در گفته :

در پس این به به چه چه چه نهفته است

[پاسخ]

شادی در گفته :

آقای ملک آسا خودشم اصلاح طلب نیست, این حرفاشم طبیهیه

[پاسخ]

تدبیرییان در گفته :

متاسفم آقا ی کرم ملک آسا جنابعالی صداقت در گفتار سیاسی را کنار گذاشته اید و آخرت خودرا تباه میکنی بخاطر دنیای رفیقتان سید سعید شاهرخی.در تاییدسلامت انتخابات در استان.اگرازروندانتخابات کوهدشت وپلدخترومعمولان بی خبری که کنشگرسیاسی نیستی واگرهم اطلاع داری پس حق را زیرپاگذاشتی توجه جنابتان را به حدیث شریف و مشهوری ازحضرت محمد ص” جلب مینمایم که میفرماید:زیانکارکسی است که آخرت خویش را فدای دنیای خویش نمایدوزیانکارترین کسی است که آخرت خویش را فدای دنیای دیگران نماید

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

آقای ملک آسا بابت آنچه در کوهدشت گذشت متاسفم یعنی شما نمدانید درکوهدشت غارت تفکر وایده مردم صورت گرفت

[پاسخ]

محمودی در گفته :

آقای ملک آسا از شما بعید است که عملکرد شاهرخی را به خصوص درشهر ستان پلدختر وکوهدشت تایید می کنید حمایت همه جانبه شاهرخی از کاظمی بر هیچ کس پوشیده نیست شما براساس چه می گویید انتخابات سالم بوده تورا به خدا ،بی خودی از شاهرخی نکنید که محبوبیت خودرا از دست می دهید

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی در گفته :

آقای ملک آسا برایت متاسفم، فکر نمی کردم یک اصلاح طلب اینجوری بدون پرس وجو انتخابات کوهدشت را تایید کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟از طرفداران آقای نماینده منتصب هم بپرسی خودشون میگن انتخابات کوهدشت ناسالم بود.

[پاسخ]

بیطرف در گفته :

اقای ملک آسا بهتره جایش را به یک فرد رک و راست بده که در مقابل متقلب با شجاعت وشهامت قد بکشد.

[پاسخ]

فعال سیاسی در گفته :

با تشکر از جناب آقای ملک آسا انتخاباتی که مورد تایید شواری نگهبان بوده منتقدان چگونه خدشه دار می کنند توصیه میکنم از خدا بترسید و از ایجاد جو و تنش و تهمت و افترا دوری کنید .

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه 23 می , 2016 8:26 ق.ظ:

اگر آقای ملک آسا مثل آقای علی مطهری باشجاعت وبدون ترس حقیقت می گفت آیا بازهم این توصیه هارا میکردی جناب آقای فعال سیاسی؟؟؟؟؟

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :