کد خبر : 31266
تاریخ انتشار : 1 آوریل 2017 - 11:01
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 760 بازدید

دیدگاه نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی درباره عملکرد استاندار لرستان ُ

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران (امین ساکی)، درباره دیدگاه وی درباره عملکرد استاندار لرستان و تنش بین نماینده پلدختر و استاندار، تصریح کرد:«آقای استاندار و تیم وی را بسیار پُرتلاش می‌دانم ما در عین حال، فضای نقد دلسوزانه هم باید در جامعه وجود داشته […]

نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران (امین ساکی)، درباره دیدگاه وی درباره عملکرد استاندار لرستان و تنش بین نماینده پلدختر و استاندار، تصریح کرد:«آقای استاندار و تیم وی را بسیار پُرتلاش می‌دانم ما در عین حال، فضای نقد دلسوزانه هم باید در جامعه وجود داشته باشد».

ظهر روز شنبه 12 فروردین‌ماه و هم‌زمان با روز جمهوری اسلامی، نماینده خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی دیدار نوروزی خویش با اصحاب رسانه را بر فراز بام قلعه‌ی تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار کرد و به خبرنگاران گفت:«عملکرد دولت فعلی در مقایسه با عملکرد دولت قبل از زمین تا آسمان فاصله دارد؛ برای نمونه در دولت قبل قیمت خودروی پراید از شش میلیون تومان به 17 میلیون تومان در پایان عمر دولت رسید درحالی که در دولت فعلی، سرعت نرخ تورم با موفقیت مهار شده است».

عضو فراکسیون امید مجلس تأکید کرد عملکرد دولت فعلی { روحانی} در مقایسه با عملکرد دولت قبلی {احمدی‌نژاد}، بسیار موفق بوده است.

توضیح ما: (کانال خبری چکیده خبر)

نماینده پلدختر و معمولان، سیدحمیدرضا کاظمی، روز گذشته، جمعه 11 فروردین‌ماه در مصاحبه‌ای به تندی از عملکرد استاندار لرستان، هوشنگ بازوند انتقاد کرد و گفت اقدامات استاندار لرستان به ویژه در حوزه‌های رفع بیکاری و بهبود معیشت مردم، نوعی تبلیغات و نمایش است!!! (نقل به مضمون). وی گفت استاندار لرستان از حال فارغ‌التحصیلان بیکار خبر ندارد! (نقل به مضمون) و از حال آنها که با پول یارانه زندگی می‌کنند نیز بی‌خبر است! (نقل به مضمون).

کاظمی گفته بود: متاسفانه بیشتر وقت و توان استاندار لرستان صرف فشار به مدیران کل استان می‌شود که تنها حاصل این نوع رفتار و عملکرد جابجایی‌های بی‌حاصل در سطوح مختلف مدیریتی است و به هیچ عنوان تأثیر مثبتی بر توسعه و اشتغال و بهبود معیشت مردم ندارد؛ متاسفانه استاندار لرستان به جای اقدام و عمل در مورد معیشت و اشتغال، لرستان را به محل سیاسی‌کاری و شانتاژ تبلیغاتی تبدیل کرده است.(منبع: گفته‌های کاظمی/ روز جمعه 11 فروردین‌ماه).

دیدگاه نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی، دکتر محمد بیرانوندی که به پرسش خبرنگار (امین ساکی)، پاسخ داد از نگاه آگاهان سیاسی، دفاع از عملکرد استاندار لرستان و تیم وی همراه با دفاع از وجود فضای نقد منصفانه محسوب می‌شود.

دکتر بیرانوندی در این دیدار نوروزی با خبرنگاران، تشریح کرد:«نقد باید منصفانه، به دور از غرض‌ورزی شخصی، دلسوزانه و در جهت منافع مردم باشد و اگر نقد و انتقاد نباشد جامعه به سوی خفقان می‌رود که ره به سوی تباهی بُردن است».

وی پاسخ دادن به انتقاد را هم امری دموکراتیک و طبیعی دانست:

«وقتی نقدی می‌شود انتقادکننده طبیعی است که باید ظرفیت شنیدن پاسخ را هم داشته باشد».

به انتقادات نماینده پلدختر و معمولان، مسعود بهرام‌نژاد به عنوان رئیس حوزه ریاست استانداری لرستان پاسخ داد و نیز چند ساعت بعد و در همان روز جمعه، معاون سیاسی استاندار لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور که در سال 92 رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان بود پاسخ داد و صریحاً گفت که سیدحمیدرضا کاظمی به صورت علنی در اختیارات قوه مجریه دخالت می‌کند! و اکثر مواضع این نماینده در جهت مخالفت با دولت تدبیر بوده است! (منبع: پاسخ خجسته‌پور به کاظمی/ شامگاه جمعه 11 فروردین).

بیان دیدگاه !

نام :