کد خبر : 27416
تاریخ انتشار : 20 جولای 2016 - 21:56
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 541 بازدید

رئیس سازمان تأمین اجتماعی در خرم‌آباد تأکید کرد: دولت تدبیر وعده‌ی بدون عمل نمی‌دهد

دولت تدبیر اهل وعده دادن‌های زیاد نیست بلکه وعده‌های کارشناسی و قابل اجرا به مردم می‌دهد. این گفته‌ی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، سیدتقی نوربخش است که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان بیان شد. نوربخش ادامه داد:«امروز مرکز درمانی شهدای نورآباد و مرکز درمانی شهرستان پلدختر را افتتاح کردیم و خوشحالیم که وعده‌هایی […]

نوربخش

دولت تدبیر اهل وعده دادن‌های زیاد نیست بلکه وعده‌های کارشناسی و قابل اجرا به مردم می‌دهد.

این گفته‌ی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، سیدتقی نوربخش است که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان بیان شد.

نوربخش ادامه داد:«امروز مرکز درمانی شهدای نورآباد و مرکز درمانی شهرستان پلدختر را افتتاح کردیم و خوشحالیم که وعده‌هایی که می‌دهیم اگر چه کم است ولی کارشناسی شده و عملیاتی است».

به گفته‌ی نوربخش طرح تحول سلامت که از دستاوردهای کاری دولت تدبیر است به شدت هزینه‌های درمان را کاسته است و البته وظیفه خدمت رسانی بیمه‌اش بردوش بیمه‌های تامین اجتماعی و سلامت است.

وی توضیح داد::«راهبرد دولت سه مهم است: اول اینکه عدالت در توزیع خدمات درمانی لحاظ شود و می‌بینید که مراکز درمانی ما در مناطق محروم ساخته می‌شوند؛ دوم اینکه ساختمان‌های درمانی ما فقط ساختمان نیستند بلکه تجهیزات بسیار مدرنی در انها وجود دارد که گاهی در تهران این‌گونه تجهیزات نیست و سوم آنکه پروژه ای که کلنگ آن بر زمین زده می‌شود باید در زمان‌بندی معینی به بهره‌برداری برسد و اینگونه نشود که سالها طول بکشد که این پروژه به افتتاح برسد».

نوربخش آمار داد که در استان لرستان هشت مرکز درمانی وابسته به تأمین اجتماعی وجود دارد؛ 40 درصد جمعیت استان لرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند؛ 300 میلیارد هزینه برای درمان تامین اجتماعی در استان هزینه شده است؛ هم‌چنین 720 میلیارد تومان برای بخش‌های بیمه‌ای استان هزینه شده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی تشریح کرد:«الان تامین اجتماعی بدون حاشیه است و فراموش نکنید یکشبنه‌ی سیاه در همین تامین اجتماعی در دولت قبل رقم خورد ولی الان این سازمان در مسیر درست خودش قرار گرفته است».

نوربخش تأکید ورزید که در استان لرستان داروخانه‌های استان یک ریال هم از بیمه تأمین اجتماعی طلب کار نیستند و همه مطالبات پرداخت شده است.

گفتنی است نوربخش به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ربیعی) چهارشنبه به خرم‌آباد آمد تا چند پروژه‌ی درمانی را افتتاح کند. عصر چهارشنبه نیز جلسه‌ی ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر، نماینده ولی فقیه در استان و به ریاست استاندار لرستان در محل دفتر استاندار برگزار شد.

معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل و اصحاب رسانه نیز در این جلسه حضور داشتند.

بیان دیدگاه !

نام :