کد خبر : 23516
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2015 - 12:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 475 بازدید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان: خط قرمز استاندار «بخش خصوصی» است/ هشدار به مدیرانی که بخش خصوصی را باور ندارند!

  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان، علی هادی‌چگنی می‌گوید:«خط قرمز آقای استاندار بخش خصوصی است و مدیری که اعتقاد به این خط قرمز نداشته باشد و همکاری لازم را برای رونق گرفتن بخش خصوصی انجام ندهد با رویکرد مدیریت ارشد استان هماهنگ نیست!».  علی هادی‌چگنی که تا پیش از احیای سازمان مدیریت، معاون […]

علی هادی‌چگنی

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان، علی هادی‌چگنی می‌گوید:«خط قرمز آقای استاندار بخش خصوصی است و مدیری که اعتقاد به این خط قرمز نداشته باشد و همکاری لازم را برای رونق گرفتن بخش خصوصی انجام ندهد با رویکرد مدیریت ارشد استان هماهنگ نیست!». 

علی هادی‌چگنی که تا پیش از احیای سازمان مدیریت، معاون برنامه‌ریزی  استاندار لرستان بود بیان داشت:«این، درست که برخی بانک‌ها منابع لازم برای اعطای تسهیلات را ندارند ولی این هم درست است که در شرایط فعلی برخی بانک‌ها همکاری مورد نیاز را برای خروج از رکود اقتصادی انجام نمی‌دهند».

هادی‌چگنی تأکید کرد:«بدون همکاری بانکها نمی‌‌توان از وضعیت رکود اقتصادی خارج شد و از طرفی رویکرد آقای استاندار مبنی بر اینکه باید محور توسعه‌ی استان لرستان، بخش خصوصی باشد رویکردی کاملاً درست است و راهی هم جز این، نیست».

بیان دیدگاه !

نام :