کد خبر : 21542
تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2015 - 21:22
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 879 بازدید

رئیس شورای شهر خرم‌آباد انتخاب شد/ دو راهکار فرماندار خرم‌آباد/ پایان اختلافات

   گروه سیاسی: با امضای یک تفاهم‌نام و طرح فرماندار خرم‌آباد دو گروه هفت و شش شورای شهر خرم‌آباد به توافق نهایی رسیدند. چند روز پیش هومیان‌نیوز خبر داد که حسن آذری رئیس شورای شهر خرم‌آباد شده است و فرشاد سیفی نائب رئیس؛ خبر تکذیب شد اما حالا همان خبر نیمه‌رسمی به رسمیت رسید و […]

شورای شهر خرم‌آباد

 

 گروه سیاسی: با امضای یک تفاهم‌نام و طرح فرماندار خرم‌آباد دو گروه هفت و شش شورای شهر خرم‌آباد به توافق نهایی رسیدند.

چند روز پیش هومیان‌نیوز خبر داد که حسن آذری رئیس شورای شهر خرم‌آباد شده است و فرشاد سیفی نائب رئیس؛ خبر تکذیب شد اما حالا همان خبر نیمه‌رسمی به رسمیت رسید و عصر یکشنبه 29 شهریورماه جلسه شورای شهر در محل فرمانداری خرم‌آباد تشکیل شد تا بالاخره با تلاش فرماندار خرم‌آباد/ حبیب‌اله خجسته‌پور و تفاهم بین اعضای شورا مکانیسم جدیدی عملی شود و شورا هم هیئت رئیسه جدید خویش را به چشم ببیند.

براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین گروه هفت و شش شورای شهر حسن آذری به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد و فرشاد سیفی هم نائب ‌رئیس شورا.

فرماندار خرم‌آباد نیز دو ابتکار به خرج داد تا شورا از بن‌بست چند روزه خارج شود: اول اینکه دو منشی این هیئت رئیسه جدید خواهد شد و قانون هم می‌گوید حداقل یک منشی؛ پس قانون با اینکه دو نفر منشی شود مخالفتی ندارد. فرماندار خرم‌آباد توصیه کرده است یک نفر از گروه هفت انتخاب شود و یک نفر هم گروه شش که دو منشی هیئت رئیسه خواهند بود.

ابتکار دوم آن است که دو نفر انتخاب شود؛ یکی از گروه هفت و دیگری از گروه شش و این دو نفر اعضای کمیسیون‌ها شورا و کمیسیون‌های شهرداری که قرار است عضوشان اعضای شورا باشد را انتخاب کنند. اگر این دو نفر به توافق نرسیدند آنگاه نماینده فرماندار به‌عنوان داور نهایی رأی خواهد داد. بدین ترتیب شورا هئیت ریسه جدید دارد و اختلافات هم پایان یافت. شورای اسلامی شهر خرم‌آباد 13 عضو دارد. براساس اطلاعات ما 12 عضو تفاهم‌نامه را امضا کردند.

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

کاش منحل می شد

[پاسخ]

گل ورانی در گفته :

الحق والانصاف که جناب خجسته پور فرماندار ی بادرایت است که باتدبیرهوشمندانه شورای شهر رااز وضعیت بحران و بن بستی که در انتخاب هیئت رئیسه دچارشده بود رهایی بخشیدونشان داد که دولتمرد”دولت تدبیروامید”می باشد

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :