کد خبر : 33472
تاریخ انتشار : 4 نوامبر 2017 - 17:40
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 449 بازدید

رفیعیان: آمریکا خوی تجاوزگری را کنار بگذارد / تصاویر راهپیمایی ۱۳ آبان کوهدشت

  دانش آموزان، معلمان و مردم کوهدشت در راهپیمایی سیزدهم آبانماه حضور یافتند تا یک بار دیگر با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، سالروز تسخیر سفارت آمریکا درایران را گرامی بدارند. مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار هومیان نیوز، ضمن گرامی داشت سیزدهم آبان ماه، روز دانش […]

 

دانش آموزان، معلمان و مردم کوهدشت در راهپیمایی سیزدهم آبانماه حضور یافتند تا یک بار دیگر با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، سالروز تسخیر سفارت آمریکا درایران را گرامی بدارند.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار هومیان نیوز، ضمن گرامی داشت سیزدهم آبان ماه، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی، روز مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تبعید حضرت امام ره، گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب، همواره نشان داده که با زورگویی و تجاوز به ملت ها هیچ گاه کنار نمی آید و همیشه ی تاریخ با ظلم و ستم به مبارزه ایستاده است.

 

 

جواد رفیعیان ادامه داد: امروز هم ملت ایران با پیروی از رهبر فرزانه ی انقلاب و با یاری خداوند بزرگ این راه را ادامه خواهدداد.

 

 

رفیعیان با بیان این که به استکبار جهانی اعلام می کنیم سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی این کشور، محبوب مردم این کشور هستند، اظهارداشت: مردم ما پشتوانه ی مسئولان و حامی قدرتمند سپاه پاسدارانند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت بیان داشت: آمریکا برای همیشه بداند که باید با ملت ما کنار آمده و حکومت مردم مدار و خدامحور و آرمان های ما را پذیرا باشد و خوی تجاوزگری خود را کنار بگذارد.

 

 

وی گفت: امروز همه ی دانش آموزان و معلمان ما پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی سیزدهم آبان شرکت کردند و باید از همه ی آن ها تشکر کرد که بازهم جواب یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا و سردمدارانش را که علیه ملت و آرمان های ما همیشه دست به کار بوده اند، به خوبی دادند.

 

 

 

عکاس: حشمت اله آزادبخت

بیان دیدگاه !

نام :