کد خبر : 308
تاریخ انتشار : 21 می 2013 - 18:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 678 بازدید

رویانیان: برای یک بازیکن پرسپولیس 2 میلیارد تومان می‌دهند/ادامه دهند برای هواداران افشاگری می‌کنم !

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای یک مربی و سه بازیکن با حسابی که انجام داده‌ام یک باشگاه صنعتی 8.5 میلیارد هزینه کرده است. به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 20:30 اظهار داشت: متأسفانه باید این را اعلام کنم که باشگاهی صنعتی میلیاردها تومان در این فوتبال خرج می‌کند و هیچکس نیست […]

royanian-news-photo

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای یک مربی و سه بازیکن با حسابی که انجام داده‌ام یک باشگاه صنعتی 8.5 میلیارد هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 20:30 اظهار داشت: متأسفانه باید این را اعلام کنم که باشگاهی صنعتی میلیاردها تومان در این فوتبال خرج می‌کند و هیچکس نیست که در این فوتبال به او تو بگوید.

وی افزود: من باید عصبانی باشم و این حرف‌ها را بزنم که همه مردم بدانند یک باشگاه صنعتی در ایران وجود دارد که به حساب من یک مربی و سه بازیکن 8.5 میلیارد تومان برای آنها هزینه برداشته است تا به این تیم اضافه شوند.

رویانیان ادامه داد: من نمی‌دانم این پول از کدام جیب می‌رود اما مسلماً این پول شخصی نیست. میلیاردها تومان در حال خروج از بخش صنعتی کشور است و در فوتبال در حال هزینه شدن، که باید بدانیم این پول‌ها از کجا می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: برای دو بازیکن من می‌خواهند دو برابر پول دهند مثلاً با حساب من 2 میلیارد تومان می‌خواهند به هر نفر از بازیکنان من بدهند.

مدیرعامل پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: من از الآن به این هواداران می‌گویم اینطور پول خرج نمی‌کنم و اسم‌شان را به هواداران خواهم داد که با من در حال جفا کردن هستند. مطمئن باشید اسم‌شان را اعلام می‌کنم و می‌گویم که کدام بازیکنان از من چقدر پول گرفتند و یا خواستند اما به پرسپولیس پشت کردند.

وی در پایان در خصوص شرط زنجانی برای باشگاه پرسپولیس نیز گفت: آقای زنجانی همه چیز را پذیرفت که این شرط‌ها نباشد و دایی در پرسپولیس کارش را دنبال کند. حالا دوست دارد 300 سال برود و با دوستان مصاحبه کند، خوششان می‌آید این کارها را انجام دهند، اما دایی تمام و کمال پرسپولیسی شد.

بیان دیدگاه !

نام :