کد خبر : 12254
تاریخ انتشار : 18 آگوست 2014 - 22:02
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 624 بازدید

زلزله ایلام به یک باب ساختمان روستایی در کوهدشت خسارت وارد کرد

فرماندار شهرستان کوهدشت از خسارت زلزله 6.1 ریشتری مورموری ایلام به یک باب ساختمان روستایی و همچنین ترک برداشتن ساختمان دهیاری روستای اشتره گل گل این شهرستان خبر داد. غلامرضا حمزه پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زلزله های رخ داده از صبح امروز در مورموری شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام طی […]


فرماندار شهرستان کوهدشت از خسارت زلزله 6.1 ریشتری مورموری ایلام به یک باب ساختمان روستایی و همچنین ترک برداشتن ساختمان دهیاری روستای اشتره گل گل این شهرستان خبر داد.

غلامرضا حمزه پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زلزله های رخ داده از صبح امروز در مورموری شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام طی سه مرحله در شهرستان کوهدشت در همسایگی این استان نیز احساس شد.

وی با اشاره به تکان خوردن این شهرستان بر اثر زلزله های یاد شده عنوان کرد: خوشبختانه مطابق آخرین ارزیابی ها خسارت جدی در شهرستان گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان کوهدشت از خسارت به یک باب ساختمان روستایی در روستای اشتره گل گل شهرستان کوهدشت به دنبال این زلزله خبر داد و گفت: این زلزله همچنین باعث ترک برداشتن ساختمان دهیاری این روستا نیز شده که هیچ کدام از این خسارات منجر به مجروح شدن کسی نشده است.

حمزه پور با تاکید بر اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت اقدام به تشکیل جلسه کرده است عنوان کرد: دستگاههای مختلف امدادی و درمانی شهرستان کوهدشت در آمادگی کامل قرار دارند.

بنابر این گزارش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز در ساعت7 و 02 دقیقه و 5 ثانیه در عمق 10.2 کیلومتری زمین در مورموری ایلام رخ داد و پس از آن نیز حوالی ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز زلزله 6 ریشتری دوم رخ داد که این زمین لرزه ها علاوه بر ایلام، در شهرستانهای مختلف استان لرستان نیز احساس شد.

رضا آریایی مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر گفته بود که به دنبال وقوع زلزله های متعدد در مورموری استان ایلام و بنا به درخواست مسئولان این استان سه دستگاه تانکر سیار حمل آب شرب از لرستان به شهر مورموری آبدانان از توابع استان ایلام اعزام شد.

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان نیز به خبرنگار مهر عنوان کرد: در این راستا به دنبال اعلام نیاز مسئولان جمعیت هلال احمر استان ایلام دو تیم امداد و نجات از استان لرستان به منظور اسکان زلزله زدگان و توزیع مواد غذایی به استان ایلام اعزام شدند.

مرادی ادامه داد: همچنین با توجه به نیاز فوری مردم منطقه به آب و مواد غذایی 10 هزار بطری آب معدنی بزرگ و هشت هزار قوطی غذای کنسرو شده نیز در قالب محموله ای از استان لرستان به مناطق زلزله زده ارسال شد.

بیان دیدگاه !

نام :