کد خبر : 22088
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2015 - 16:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,555 بازدید

سرماخوردگی‌تان را با این معجون ساده درمان کنید!

    معجزه عسل و شلغم فصل سرماخوردگی فرارسیده است شلغم بزرگ را تمیز شسته و سر و ته آن را بزنید. سرش برداریدو داخلش رابا قاشق چایخوری خالی کنید. مواظب باشید ته آن سوراخ نشود. به صورتی خالیش کنید که لایه ای نازک ازآن بماندسپس یک قاشق غذاخوری عسل داخل آن بریزید. سرش را […]

 

دانلود (1) دانلود

 

معجزه عسل و شلغم
فصل سرماخوردگی فرارسیده است

شلغم بزرگ را تمیز شسته و سر و ته آن را بزنید. سرش برداریدو داخلش رابا قاشق چایخوری خالی کنید. مواظب باشید ته آن سوراخ نشود. به صورتی خالیش کنید که لایه ای نازک ازآن بماندسپس یک قاشق غذاخوری عسل داخل آن بریزید. سرش را خالی بگذارید. سپس شغلم حاوی عسل راداخل استکانی طوری قرار دهید که به ته استکان نرسد. یعنی به بدنه استکان گیر کند. 5 ساعت صبر کنید.یا یک شب تا صبح، در کنار محلی که دمای آن کمی بیشتر از دمای اتاق باشد، مانند کنار شوفاژ و… ،قرار دهید،می بینید حجم عسل زیاد شد، (به خاطر آب انداختن شلغم) ،عصاره ای از ترکیب آب شلغم و عسل جمع میشود. همان معجونی فوق العاده مفید برای درمان سرفه های خشک، مزمن و آلرژیک است .

 روش استفاده:

قبل ازخواب میل. میتوانید دو و یا سه عدد شغلم را هم زمان درست کنید و در سه نوبت استفاده کنید. در ضمن این کار تا دو مرتبه با همین شلغم امکان پذیر است و عصاره آن پس از دو بار دیگر به انتها می رسد.

همیشه این معجون را درست کنید ، علاوه براینکه از شر سرفه های خشک و مزمن را حت میشوید ، برای زدودن مسمومیت الودگی هوا بسیار مفید و نیز از انسداد مجاری تنفسی جلوگیری میشود و در ضمن مشکلات گوارشی، کبدی، را کاهش و درمان میکند .

حتما این روش را امتحان کنید تا معجزه ان را ببینید.

دیدگاه ها

مهرورز در گفته :

بابا از فرماندار اسبق نورآباد بگو برامون که تازه چند روز پیش خدمتش تموم شد…
جالبه سایت های کشوری خبرشو زدن ولی لرستانیا جرات نداشتن.

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ دوشنبه 9 نوامبر , 2015 9:53 ب.ظ:

چه ربطی به طب سنتی داشت دات

[پاسخ]

نهار خوری در گفته :

عالیه من که حال کردم

[پاسخ]

فتحعلی شهبازی در گفته :

درود بر قبادی عزیز

[پاسخ]

رزمنده در گفته :

سلام دست دردنکنه

[پاسخ]

محمدرحیم سوری در گفته :

درودبر دکتر قبادی

[پاسخ]

درود استاد…..بسیار جالب بود

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :