کد خبر : 32895
تاریخ انتشار : 6 سپتامبر 2017 - 03:59
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 473 بازدید

سرپرست معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حکمی خیراله خیرایی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد. خیراله خیرایی که دکترای رشته روانشناسی تربیتی دارد در مدت 30 سال خدمت در آموزش و پرورش در مناصبی چون دبیری مراکز آموزشی، مدرس مراکز آموزش عالی، ریاست اداره طرح و برنامه […]

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حکمی خیراله خیرایی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.

خیراله خیرایی که دکترای رشته روانشناسی تربیتی دارد در مدت 30 سال خدمت در آموزش و پرورش در مناصبی چون دبیری مراکز آموزشی، مدرس مراکز آموزش عالی، ریاست اداره طرح و برنامه آموزش و پرورش لرستان انجام وظیفه کرده است.

خیرایی از رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و پژوهشگر برجسته استان است و دارای تألیفات و پژوهش‌های متعددی در حوزه تعلیم و تربیت است.

شادباش:

انتصاب جناب خیرایی را که از نیروهای باتجربه و اصلاح‌طلب آموزش و پرورش استان لرستان است به وی شادباش می‌گوییم و امید داریم در منصب جدید براساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشد.

منبع اطلاعات خبر:  روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان

دیدگاه ها

امیر شاهرخی - خرم آباد در گفته :

موج تغییرات با آهنگی ملایم از طیف اصلاح طلبان وحامیان دولت در راه است بعد از ماها قوس وخمها وحاشیهای ایجاد شده صفی خانی ما مور استانداری ومدیر بیمه دی استان رفتنی شد وبه احتمال قوی نیروی بومی اصلاح طلب خوش سابقه و توانمند سکانداری سازمان صنعت ،معدن وتجارت را به عهده خواهد گرفت.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :