کد خبر : 27917
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2016 - 15:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 143 بازدید

سفر هفته‌‌ي آینده وزیر دادگستری به لرستان/ افتتاح 61 پروژه‌‌ی گازرسانی در هفته‌ی دولت

روزهای نخستین هفته‌ی آینده وزیر دادگستری به لرستان می‌آید. دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان لرستان، بهرام رشیدی‌نیا با اعلام این مطلب گفت:«وزیر دادگستری حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی هم‌زمان با روزهای هفته‌ی دولت به لرستان سفر می‌کند تا هم چند پروژه را در هفته‌ی دولت در استان افتتاح کند و هم در جلسه‌ی شورای […]

بهرام رشیدی نیا

روزهای نخستین هفته‌ی آینده وزیر دادگستری به لرستان می‌آید.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان لرستان، بهرام رشیدی‌نیا با اعلام این مطلب گفت:«وزیر دادگستری حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی هم‌زمان با روزهای هفته‌ی دولت به لرستان سفر می‌کند تا هم چند پروژه را در هفته‌ی دولت در استان افتتاح کند و هم در جلسه‌ی شورای اداری استان شرکت جوید».

به گزارش چکیده خبر، مصطفی پورمحمدی روزگاری در دوره‌ی وزارت علی فلاحیان بر صندلی وزارت اطلاعات معاون برون‌مرزی وی بود.

هم‌چنین پورمحمدی در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، چند صباحی وزیر کشور آن دولت بود.

افتتاح 61 پروژه‌ي گازرسانی در لرستان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان هم‌چنین از افتتاح پروژه‌ی گازرسانی در روستای ایمان‌آباد ازنای سگوند که هم‌زمان آغاز رسمی روشن شدن مشعل‌های گاز برای 61 روستای استان است در روزهای آینده‌ هم‌زمان با هفته‌ی دولت خبر داد.

گفتنی است به گفته‌ی معاون عمرانی استاندار لرستان، محمد اصلانی تا ابتدای روی کارآمدن دولت در استان لرستان تعداد 327 روستا گازرسانی شده بودند ولی از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر تاکنون تعداد 500 روستای استان لرستان گازرسانی شده‌اند.

در چند ماه گذشته وزیران متعددی از جمله وزیر کار، وزیر راه، وزیر جهادکشاورزی و دیگران، به لرستان سفر کرده‌اند.

بیان دیدگاه !

نام :