کد خبر : 30361
تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2017 - 09:16
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 508 بازدید

سفر یک روزه ی برادر رئیس جمهور و وزیر کشور به لرستان

  خبرنگار هومیان نیوز: برادر رئیس جمهور، حسین فریدون و وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وارد خرم آباد شدند. صبح پنجشنبه 30 دی ماه وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی به خرم آباد آمد و به کشت و صنعت لرستان رفت تا دو ایستگاه مدرن پمپاژ آب را افتتاح کند. این دو ایستگاه برای آبیاری مدرن […]

 

خبرنگار هومیان نیوز: برادر رئیس جمهور، حسین فریدون و وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وارد خرم آباد شدند.

صبح پنجشنبه 30 دی ماه وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی به خرم آباد آمد و به کشت و صنعت لرستان رفت تا دو ایستگاه مدرن پمپاژ آب را افتتاح کند. این دو ایستگاه برای آبیاری مدرن 500 هکتار گل و گلخانه ی این شرکت طراحی و ساخته شده اند.

بخش تولید گل کشت و صنعت با سرمایه گذاری هلندیها کلید خورده است. رحمانی فضلی در این آیین احیاء کشت و صنعت را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست. لرستان همراه با استانهای آذربایجان شرقی و کرمان به عنوان سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده اند. وزیر کشور اوایل امسال گفت چونکه لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است هر ماه به لرستان سفر میکند.

کشت و صنعت لرستان که در دوران قبل از انقلاب ساخته شده است با تغییراتی و با مشارکت سرمایه گذار اهل عربستان، عبدالله الحی در دوره استانداری هوشنگ بازوند دوباره احیاء شد. این مجموعه گسترده 15 سال تعطیل شده بود. پرواربندی دام و کشتار دام و تولید گوشت از مهم ترین روندهای این مجموعه بود که البته الان با مشارکت سرمایه گذار خارجی و تغییراتی که صورت گرفته است دوباره شروع به فعالیت کرده است. رحمانی فضلی در همایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات استانداری لرستان شرکت کرد و قرار است در چند جلسه دیگر شرکت کند و راهی تهران شود. این چندمین بار است که وزیر کشور در امسال به لرستان سفر می کند.

بیان دیدگاه !

نام :