کد خبر : 7828
تاریخ انتشار : 19 فوریه 2014 - 20:08
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 775 بازدید

سمینار علمی فن آوری “نانو” درکوهدشت برگزارشد

  سمینار علمی فن آوری نانو به مدت دو روز برای فرهنگیان و دانش آموزان صاحب ایده کوهدشتی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، دراین سمینار که طی دو روز گذشته در کانون فرهنگی نور کوهدشت برگزار شد، دانش آموزان و فرهنگیان صاحب ایده و مبتکر کوهدشت آموزش های لازم در زمینه فن آوری “نانو” […]

 

سمینار علمی فن آوری نانو به مدت دو روز برای فرهنگیان و دانش آموزان صاحب ایده کوهدشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دراین سمینار که طی دو روز گذشته در کانون فرهنگی نور کوهدشت برگزار شد، دانش آموزان و فرهنگیان صاحب ایده و مبتکر کوهدشت آموزش های لازم در زمینه فن آوری “نانو” را فراگرفتند.

سروش صحرائیان مدرس تکنولوژی فن آوری نانو و عضو مدرسین باشگاه نانو کشور به عنوان مدرس دراین سمینار حضور داشت.

ایرج محبی مدیر پژوهش سرای فارابی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سمینار از سوی پژوهش سرای فارابی کوهدشت برگزارشده است، گفت: کار پژوهش سرای فارابی که زیر نظر اداره آموزش و پرورش فعالیت دارد، شناسایی و حمایت از دانش آموزان مخترع و مبتکر و برگزاری کلاس های علمی برای دانش آموزان و فرهنگیان و افراد صاحب ایده است.

محبی ادامه داد: این سمینار نیز با همکاری حجت اله عباسی مسئول گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش کوهدشت برگزار شد تا زمینه ای برای آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با فن آوری نانو و کاربردهای آن و تاثیر محصولات آن در زندگی روزمره باشد.

مدیر پژوهش سرای فارابی کوهدشت یادآور شد: برگزاری این گونه سمینارها از سویی سبب می شود شرکت کننده ها درصورت تمایل درزمینه فن آوری و دانش نانو به تحقیق و مطالعه پرداخته و با ادامه تحصیل دراین زمینه به توانمندی های مورد نظر دست یابند.

 19
.
20

دیدگاه ها

علی محمدی(فرهنگی) در گفته :

سلام سید .هی چندتا عکس از خودت وعباسی البته از پشت سر میگرفتی واینهمه مردمو چندین ساعت توی اون سالن با اون همه امکانات الاف نمیکردی.خدا خیرت بده با این سیمین ناهارت

[پاسخ]

ش.ابراهیمی در گفته :

خیلی جالبه از مسئولین برگزاری این سمینار تشکر میکنم این گونه برنامه ها باعث میشه کشف استعداد بشه و افراد نخبه راه واسشون بیشتر باز بشه .

[پاسخ]

امیری در گفته :

سلام .این سمینار فقط زنونه که نبوده یه تصویر از آقایونم نشون میدادین جناب محبی.تازه این آقای معاونت بنده خدا با حشم و خدم اومده بود حداقل یه تشکر خشک و خالی میکردین کلی اونجا الاف موند .
البته این سمینارها خوبه اما نوع خوبش .این استاد عزیز هم با چراغ قوه معلوم نبود دنبال چی میگشت؟خدا خیرش بده عکسای خوبی با خودش اورده بود

[پاسخ]

طولابی در گفته :

دستتان درد نکند اگر راندمان این همایش ها بالابردن سطح علمی نخبگان باشه خیلی خوبه امیدوارم این گونه برنامه ها تداوم داشته باشه

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

موفق باشید سمینار مفیدی بود.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :