کد خبر : 26316
تاریخ انتشار : 19 آوریل 2016 - 07:20
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 527 بازدید

سیلاب اخیر بیش از 70 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های پلدختر وارد کرد

سیلاب اخیر استان لرستان در شهرستان پلدختر بیش از 70 میلیارد تومان خسارت‌ها به زیرساخت‌های بخش‌های گوناگون این شهرستان وارد کرده است. فرماندار پلدختر، نورالدین درمنان اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در پلدختر خسارت فراوانی به این شهرستان در بخش‌های مختلف وارد کرده است. وی با بیان اینکه برآورد […]

سیلاب کوهدشت

سیلاب اخیر استان لرستان در شهرستان پلدختر بیش از 70 میلیارد تومان خسارت‌ها به زیرساخت‌های بخش‌های گوناگون این شهرستان وارد کرده است.

فرماندار پلدختر، نورالدین درمنان اظهار داشت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در پلدختر خسارت فراوانی به این شهرستان در بخش‌های مختلف وارد کرده است.

وی با بیان اینکه برآورد اولیه ما در این حادثه 40 میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: براساس کار کارشناسی و گزارش نهایی کارشناسان مختلف این میزان خسارت به بیش از 70 میلیارد تومان رسیده است.

فرماندار پلدختر گفت: این میزان خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات، راه، دامپروری، زراعت، آب، برق، مخابرات، عمران و… وارد شده است.

درمنان اظهار داشت: به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل در پلدختر خط انتقال آب شرب این شهرستان که از وسط رودخانه کشکان عبور کرده، دچار شکستگی شد و هم‌اکنون آب شرب این شهرستان به صورت موقت وصل شده است.

این مسئول یادآورشد: هنوز آب رودخانه ته‌نشین نشده و به محض پائین آمدن آب رودخانه کشکان ترمیم خط اصلی انتقال آب شرب پلدختر وصل می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

 

بیان دیدگاه !

نام :