کد خبر : 29231
تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2016 - 07:08
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 643 بازدید

شروع به کار فعالیت تارنمای حزب همبستگی استان لرستان

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: تارنمای اینترنتی حزب همبستگی ایران اسلامی شاخه‌ي استان لرستان، شروع به فعالیت کرد. دبیر حزب اصلاح‌طلب همبستگی ایران اسلامی شاخه‌ی استان لرستان، کرم ملک‌آسا به خبرنگار چکیده خبر می‌گوید: «تارنمای حزب همبستگی استان لرستان راه‌اندازی شده است و شهروندان علاقه‌مند به عضویت در حزب اصلاح‌طلب همبستگی استان لرستان می‌توانند با مراجعه‌ی […]

همبستگی

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

تارنمای اینترنتی حزب همبستگی ایران اسلامی شاخه‌ي استان لرستان، شروع به فعالیت کرد.

دبیر حزب اصلاح‌طلب همبستگی ایران اسلامی شاخه‌ی استان لرستان، کرم ملک‌آسا به خبرنگار چکیده خبر می‌گوید:

«تارنمای حزب همبستگی استان لرستان راه‌اندازی شده است و شهروندان علاقه‌مند به عضویت در حزب اصلاح‌طلب همبستگی استان لرستان می‌توانند با مراجعه‌ی به این تارنما تقاضای عضویت خود در حزب را ثبت و پیگیری کنند».

ملک‌آسا تشریح کرد:

«با روی کارآمدن دولت تدبیر، دوباره به فعالیت حزبی و قانومند احزاب اصلاح‌طلب، «اُمید» بازگشت و احزاب اصلاح‌طلب از رکود و تعطیل شدن، نجات پیدا کردند».

گفتنی است شهروندانی که علاقه‌ دارند به حوزه‌ی فعالیت سیاسی و حزبی حزب اصلاح‌طلب همبستگی استان لرستان گام بگذارند می‌توانند به تارنمای زیر بروند:

/http://hambastegilorestan.ir

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

با سلام احزابی که با یک دوره ریاست جمهوری بوجو د میایند وبعد ان از بین میروند چه اعتمادی دارند /

[پاسخ]

منصور امرایی در گفته :

من نوعی با چه امیدی وقتی می بینم اصول گرای دو آتشه وبا مشی وتفکر احمدی نژادی سرپرست اداره صنعت ومعدن دلفان می شود با چه رویی فرا خوانی و عضو گیری را طلب می کنید سالی که نکوست از بهارش مشخص است.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :