کد خبر : 31452
تاریخ انتشار : 20 آوریل 2017 - 10:03
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 517 بازدید

شروع کنفرانس بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در استان لرستان با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی

دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان لرستان در دانشگاه لرستان شروع به کار کرد. صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه سالن همایش‌های دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان میزبان وزیر امور اقتصاد و دارایی، دکتر علی طیب‌نیا و دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، دکتر الهام امین‌زاده بود تا با حضور بیش از یکصد سرمایه‌گذار […]

دومین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان لرستان در دانشگاه لرستان شروع به کار کرد.

صبح روز پنجشنبه 31 فروردین ماه سالن همایش‌های دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان میزبان وزیر امور اقتصاد و دارایی، دکتر علی طیب‌نیا و دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، دکتر الهام امین‌زاده بود تا با حضور بیش از یکصد سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی و سفیران چند کشور خارجی، دومین کنفرانس بین‌المللی فرصتهای سرمایه‌گذاری در استان لرستان شروع به کار کند.

این کنفرانس دو روزه است. هدف این است پتانسیل‌ها و قابلیت‌های متعدد استان لرستان در بخشهای کشاورزی، صنعت، تجارت، صادرات غیرنفتی، گردشگری، آب، فناوری اطلاعات و اقتصاد دانش بنیان به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

کنفرانس قبلی در اردیبهشت ماه 94 برگزار شد. این کنفرانس با همکاری استانداری لرستان، دانشگاه لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان برگزار شده است.

ادارات استان نیز در این کنفرانس مشارکت و همراهی دارند.  در محوطه روبه روی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان، نمایشگاه توانمندهای استان لرستان برپا شده است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی، دکتر علی طیب‌نیا از این نمایشگاه بازدید کرد.

در ابتدای آیین شروع کنفرانس، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر خسرو عزیزی به حاضران خوش آمد گفت و توضیح داد:«تعداد 70 مقاله نیز در این کنفرانس به عنوان مقالات برتر برگزیده شده‌اند».

در آیین صبح پنجشنبه، استاندار لرستان، هوشنگ بازوند و معاونان وی نیز حضور داشتند.

بیان دیدگاه !

نام :