کد خبر : 5635
تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2013 - 20:52
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 795 بازدید

شهرداری کوهدشت چاله ها را به حال خود وابگذارد / با دیدن تصاویر وحشت نکنید !

مامردم غیور کوهدشت از شهرداران سابق و اسبق این شهر! کمال تشکر را داریم که چاله های معابرش را سال ها دست نخورده به حال خود رها کردند و از شهرداری کوهدشت عاجزانه تقاضاداریم که دست به کار پرکردن این چاله ها نشود و همچنان آن ها را به حال عمیق خود واگذارد. به چند […]

مامردم غیور کوهدشت از شهرداران سابق و اسبق این شهر! کمال تشکر را داریم که چاله های معابرش را سال ها دست نخورده به حال خود رها کردند و از شهرداری کوهدشت عاجزانه تقاضاداریم که دست به کار پرکردن این چاله ها نشود و همچنان آن ها را به حال عمیق خود واگذارد. به چند دلیل :

1- از روی این چاله ها می شود به راحتی میزان بارندگی کوهدشت را اندازه گرفت . کافی ست پس از هربار بارندگی، با یک چوب دراز مقدار بارش را به راحتی اندازه گیری کرد.

2- کوهدشت فاقد میدان پیست اسب دوانی ست . سوارکاران عزیز کوهدشتی و حتی هم استانی می توانند مسابقات اسب دوانی با مانع خود را درکوچه های کوهدشت برگزار کنند .

3- کوهدشت باید از جهاتی با دیگر شهرهای ایران و حتی جهان تفاوت داشته باشد یا به قول شعرا ” متفاوت باشد ” . همین چاله های بی بدیل می توانند وجه تمایز این شهر با مناطق دیگر دنیا باشند.

4- اگر به عکس آخری توجه کنید در می یابید که می توان از این محل و مناطق مشابه به عنوان پیست اسکی استفاده کرد و دیگر لازم نیست نگران کمبود اماکن ورزشی دراین شهرباشیم ..

5- می توان تابستان ها کنار سواحل زیبای این چاله ها نشست و به ماهیگیری پرداخت .

6- کارمندان عزیزی که صبح دیر بیدار می شوند و فرصت سرشانه کردن نمی یابند می توانند به محض بیرون رفتن از منزل قدم به قدم و کوچه به کوچه سرخود را درآیینه های این گودال های بزرگ شانه کنند و ..

7 – این چاله های کهن حالا دیگر جزو آثار باستانی محسوب شده و وظیفه ی ما حفظ و انتقال آن ها به نسل های بعدی ست.

8- …

1

 

.

2

 

.

3

 

.

4

 

.

6

 

.

5

 

.

8

 

حشمت  اله آزادبخت / هومیان نیوز

دیدگاه ها

ادینه وند در گفته :

خدایی این مسولین با دیدن این چاله ها خجالت نمی کشند
این شوراها از این مردم جدا هستن؟

[پاسخ]

همشهری در گفته :

اینجا کوهدشت است مرکز چاله چوله های دنیاست شرمتان بادشهرداری…

[پاسخ]

محمد از تهران در گفته :

ما وجه تمایز زیاد داریم که نیازی به این چاله های باستانی نداریم. ما در مدیریت چاله و چالش زایی نه تنها در استان بلکه در خاور میانه تکیم.

[پاسخ]

میره زاده در گفته :

ممنون آقای ازادبخت عکساتون زیبا بودن ولی کو گوش شنوا . از این در می شنون از اون در می ندازنش بیرون

[پاسخ]

همشهري در گفته :

شورايي كه ريس ان … باشد و معاون ان … باشد بايستي چنين باشه اين هم طيف اصلاح طلب

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

وقتی شورا انجوری انتخاب میشه و تا الان شهردار نداریم نباید ازاین بیشتر انتظار داشت

[پاسخ]

همشهری در گفته :

واقعا اگه یه موقعی بروجرد رفتید به خیابانهاش نگاه کنید عین اروپاست خاک بر سر مسعولان شهراری کوهدشت….

[پاسخ]

مراد در گفته :

شورای شهر یکی از عوامل خرابی شهر است.شعار دادند اما عمل نکردند فقط مصوبه برای پرکردن جیب خودشان تصویب می کنند و اقوام ونزدیکان خود را استخدام می کنند. هرچند می دانم شما نیز همانند شورای شهر توان و شجاعت انعکاس حرف دل مردم را ندارید.

[پاسخ]

دردنویس در گفته :

سپاس مخصوص ازتمامی دردنویسان لطفن شورای محترم شهر شهردارمحترم جواب گوباشیدتاشایددهستانمان همچون دگر شهرهای مملکت حداقلی ازشهریت راداشته باشیم ممنون

[پاسخ]

كيوان در گفته :

آقايان شورا نميخايم چاله ها را پر كنيد لااقل عكسها و پوسترهايتان كه چهره ي شهر را زشتر نموده جمع كنيد مخصوصا ميدان امام

[پاسخ]

همراه در گفته :

به قول کیوان عزیز…
امروزه دیگه کسی گوشش به این حرفا بدهکار نیست که: مسئولیت خدمت است نه…
در کوهدشت این دردی بی درمانتر از چاله هاست…

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی در گفته :

سلام باتشکر از همه همشریان عزیز میخواستم در جریانتان بگذارم با خبر شدم از جایی که سرپرست وقت شهرداری علاوه بر آنکه تمام مسولیت واحدها را به فامیل های نزدیک خودداده معانت عمران را هم برای خود بعد از آمدن شهردار گذاشته آیا اعضا شورا محترم از این عملکرد بدشان تاسف نمی خورند وبه دنبال جلوگیری از تکرار اشتباهتشان نیستند…..

[پاسخ]

این شورا هم مثل شورا های قبلیه تازه اینا هم اومدن عقده ای چند سالشونو خالی کنن تمام هم و غمشون شده اینکه فلانی بره جای بهمانی اینا هم به فکر اینن چند نفرو زیر زیرکی ببرن تو این شهرداری خراب شده که کارمنداش چند برابر ارباب رجوعاشن برا خودشونم اتاق و صندلی ندارن یه مدیر با لیاقت هم نمیاد ساماندهیشون کنه خداییش پولی که اینا میگیرن حروم حرومه البته نه همشون در ضمن همین سرپرست اومد بچه خودشو اورد سرکار بقیه شوراها هم یا پسرشون یا دخترشون یا خواهرشون و خیلی فامیلاشون تو شهرداری استخدامن میتونم دونه دونه اسم ببرم یه کارمند داریم قبلا چرخی داشته میوه فروخته به یمن فامیلی یکی از همین شوراهای جدید که دور دوم هم شورا بود حالا کارمنده با سواد زیر دیپلم خاک تو سر ما با شورا انتخاب کردنمون فقط فکر و ذکرشون اینه یکی بشه شهردار به حرفشون گوش کنه برا جابجایی الحمدالله هفته ای یه جلسه بیخودی هم میزارن ماهی چند میلیون هم میبرن برا جلساتشون همون شورای قبلی در اخرین روزای کاریشون سی ملیون تومن بردن حق جلسات و اینا مگه چه گلی به سر شهر زدین جز اینکه چهار پنج تا شهردار و چهار پنج تا سرپرست عوض کردین این جدیدا هم شک نکنید همون راه رو میرن عقده هشت ساله هم دارن فقط کارشون اینه جابجایی جابجایی جابجایی مقصر هم نیستن هر کدوم از اینا برا اینکه شورا بشن بیست سی ملیون هزینه کردن باید درش بیارن ………

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :