کد خبر : 9008
تاریخ انتشار : 8 آوریل 2014 - 11:13
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 894 بازدید

شهرداری کوهدشت چهار برابر ساختار سازمانی مصوب خود نیرو دارد

  رئیس شورای اسلامی شهر کوهدشت با اشاره به وضعیت نامناسب شهرداری کوهدشت از نظر نیروهای مازاد و مدیریت نادرست در سالهای گذشته گفت: درست کردن وضعیت بنای کج شهرداری کوهدشت زمان بر است. به گزارش خبرنگار مهر، مراد درویشی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران کوهدشتی گفت: اگر کوهدشت پیشرفتی داشته مدیون تلاش ها و […]

 

2
رئیس شورای اسلامی شهر کوهدشت با اشاره به وضعیت نامناسب شهرداری کوهدشت از نظر نیروهای مازاد و مدیریت نادرست در سالهای گذشته گفت: درست کردن وضعیت بنای کج شهرداری کوهدشت زمان بر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد درویشی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران کوهدشتی گفت: اگر کوهدشت پیشرفتی داشته مدیون تلاش ها و انتقادهای سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

درویشی از خبرنگاران خواست در برابر کوتاهی ها و ضعف ها کوتاه نیایند چرا که خطاها و کم کاری مسئولان برای این شهرستان مشکل آفرین خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کوهدشت در ادامه با بیان این که مدیریت شهرداری کوهدشت از روز اول غیراصولی شکل گرفته است، تصریح کرد: شهرداری با افراد و نیروهای غیرمتخصص شروع کرده و شکل گیری نادرستی داشته و راست کردن این بنای کج زمان زیادی می خواهد.

وی با اشاره به نیروهای مازاد در شهرداری کوهدشت، افزود: درحال حاضر شهرداری کوهدشت چهار برابر کادر و ساختار سازمانی نیروی انسانی دارد.

درویشی اظهار داشت: تنها 15 تا 20 نفر از نیروهای شهرداری کوهدشت با رشته های مرتبط مشغول هستند و مابقی نیروهای آن در پست هایی قرار گرفته اند که با رشته تحصیلی شان هماهنگ نیست.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود قول داد که سال 93 در حوزه مدیریت و عمران شهری سال خوبی برای مردم کوهدشت باشد و اظهار داشت: از نظر پروژه های عمرانی دنبال یک سری کارهای قابل توجه هستیم که نتیجه آن را در سال جاری خواهید دید.

دیدگاه ها

سهراب در گفته :

سلام/بسیاری از این نیروها حاصل استخدام های خود شماست.

[پاسخ]

فرهاد عليمراديان در گفته :

انشالله

[پاسخ]

محمود مهکی در گفته :

سلام
بی تعارف این خلاف باید به دیوان عدالت اداری سپرده شود اگر شجاعتش را دارید

[پاسخ]

مهاجر در گفته :

خدایی میخواستم چیزی نگم چون یک من اعتقاد خریدم تواین ارزونی حرف زدنهاومیخوام سکوت کنم ولی چون به شعور مخاطبین توهین میشه یاد این ” ای عجب از پیش بینیهای این آقا رجب ؟ افتادم توگل آقای مرحوم.حال من این کشف قرن 21 رو به همه تبررررررررریک میگویم واز خداوند صبر رابرای تمام مردم کوهدشت خواستارم. ویه چیز دیگه کارمندا خجالت بکشن موقعی که میبینن شوری شهرشون همه دانش آموخته دانشگاههای معتبر هستن برن یاد بگیرن

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

آقای درویشی1- خدا وکیلی شما خودتون استخدام فامیل در شهرداری نکردی؟2- خداوکیلی اگه مجبور بشی نیرو های مازاد رو اخراج کنی با اصرار و رو انداختن فامیل ها منصرف نمیشی؟

[پاسخ]

خبر جدید دسته اول اردیبهشت 1393 در گفته :

اعضای محترم شورای شهر کوهدشت بعد از این که همه شعارها رو در شیپورها نواختن الان که اردیبهشت ماه داره تموم میشه دارن 55 نفر رو استخدام می کنن البته شرایط استخدام رو هم باید از خاندان شوراها پرسید و خب نکته اینه که چرا 55 نفر ؟ جواب هم جالبه ! اون هم این که تعداد اعضای شورا 9 نفر و وقتی که در 6 ضرب میشه میشه 54 و با یک نفر که راننده شورا به نام الف و فامیلی الف معرفی میکنه میشه 55 نفر! حال کردین!

[پاسخ]

عليرضا گراوند در گفته :

سلام يادتون باشه تو اولين جلسه اي كه شمارو ببينم ازتون ميپرسم نظر مخاطب ها رو خونديد بعد از اين كه سخنانتون تو پايگاه خبري هوميان خوندند؟ و حلا اگه خونديد محتوا شون چي بوده البته فقط به طور مختصر و مفيد توضيحاتي بديد با تشكر.

[پاسخ]

آشنا در گفته :

با سلام قضیه هر نفر شورا 8نفر لیسانس به عنوان رفته گر چیه واقعا انتصاب به جای انتخاب همینه

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :