کد خبر : 17539
تاریخ انتشار : 18 مارس 2015 - 23:51
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,032 بازدید

شهردار درب گنبد: عدم پیشرفت شهرها یا از ناتوانی شهرداران است یا عدم همکاری شوراها / اداره اوقاف همکاری کند

  شهردار درب گنبد امامزاده محمد عدم پیشرفت شهرها را ناشی از عدم همکاری شوراها یا ناتوانی شهرداران عنوان کرد. به نقل از روابط عمومی شهرداری درب گنبد، محمدرضا گراوند در نشست شورای اداری درب گنبد که با حضور فرماندار کوهدشت و برخی مسئولان اداری این شهرستان در بخشداری درب گنبد برگزارشد، با بیان این که […]

IMG_0832

 

شهردار درب گنبد امامزاده محمد عدم پیشرفت شهرها را ناشی از عدم همکاری شوراها یا ناتوانی شهرداران عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری درب گنبد، محمدرضا گراوند در نشست شورای اداری درب گنبد که با حضور فرماندار کوهدشت و برخی مسئولان اداری این شهرستان در بخشداری درب گنبد برگزارشد، با بیان این که وقتی به یک استان وارد می شوی اولین شهر به عنوان الگو و نماد آن استان محسوب می شود، گفت: شهردرب گنبد به عنوان ورودی استان لرستان از سوی مسافران دیده می شود آن هم شهری که محل بازدید مسافران و زائران بسیاری است.

 

IMG_0838

 

گراوند ادامه داد: در روزهای نوروز شهرهای دیگر استان تقریبا به حالت تعطیل درمی آیند اما درب گنبد دراین روزها بیش از اندازه ی معمول شلوغ می شود. شهردار درب گنبد شلوغی ایام نوروز این شهر و به وجود آمدن ترافیک سنگین و سدمعبر را از مشکلات این شهر زیارتی عنوان کرد و بیان داشت: در روزهای نوروز، درب گنبد محل ورود روزانه 5 تا 6 هزار خودرود است و این مشکل تنها با همکاری پلیس رفع می شود.

 

IMG_0823

 

محمدرضا گراوند با اشاره به ظرفیت فضای درب گنبد و کمبود پارکینگ، افزود: امسال تقریبا مشکل کمبود پارکینگ برطرف شده و توانسته ایم با توسعه پارکینگ اطراف حرم، ظرفیت آن را تا 500 خودرو بالا ببریم و اگر خودروها به سمت پارکینگ ها بروند، امسال مشکل سدمعبر نخواهیم داشت.

 

IMG_0820

 

شهردار درب گنبد با بیان این که ساخت دروازه قرآن و میدان آب نمای روبه روی حرم و دیگر زیرساخت های عمرانی به این خاطر است که درآمد امامزاده بالابرود، از اداره اوقاف کوهدشت خواست با شهرداری درب گنبد همکاری کند.

گراوند افزود: اگر اداره اوقاف با شهرداری همکاری کند قول می دهم در یک برنامه زمانبندی شده ی پنج ساله با کمک هم شهر درب گنبد را آن چنان که باید و شاید توسعه دهیم.

وی از همکاری همه جانبه ی اعضای شورای شهردرب گنبد تشکرکرد.

darbegonbad.ir

دیدگاه ها

موسوی در گفته :

درود بر شهردار دوست داشتنیمان جناب مهندس گراوند .اوقاف چرا همکاری نمیکند

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

شهردارپرتلاش ومحبوب شهردرب گنبد.خداقوت

[پاسخ]

حکمت ستاری در گفته :

برای درج.ساعت 18روزچهارشنبه طوفانی باسرعت تخمینی 100کیلومترشهردرب گتبدوروستاهای اطراف وبخش هلیلان راازتوابع استان ایلام رادرنوردید.این طوقان باعت شکستن درختان وخسارتهای به کشاو زان گردید.چتیین طوفانی درتاریخ این منطقه بی سابقه یوده

[پاسخ]

حکمت ستاری . در گفته :

برای درج سه روستای بخش درب گنبدگرمه خانی چم کوشک طولابی ودوراهی امامزاده محمدسه جوان عزیزراهمزمان بخاک سپرده اند.درهنگام عزیمت به شهرکرمانشاه دردوراهی روستای تجراکبرازبخش حمیل اسلام آبادهرسه نفرسواربرارابه مرگ پرایدبودندکه بایک پژو405شاخ به شاخ برخوردکرده وسرنشینان پرایددردم جان باخته اماسزنشینان پژوبه به بیمارستان اعزام شده که حال آنهاوخیم میباشد.خبرقابل تامل این است که ساعتهابعدازتصادف امدادگران درمحل تصادف حاضرشدند.جان باختگان بین 20 الی 35سال سن داشته که دونفرآنهادارای زن بچه بوده اند

[پاسخ]

دینا در گفته :

شهردار هانه سه پر ای بانه سه

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :