کد خبر : 25959
تاریخ انتشار : 18 مارس 2016 - 11:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 679 بازدید

شهردار دورود برکنار شد

 جلسه شورای اسلامی شهر دورود ظهر پنجشنبه برگزار و در نهایت با نظر اعضای شورای اسلامی شهر دورود عزت‌الله چراغی شهردار دورود از سمت خود برکنار شد. خبرگزاری فارس نوشت: سید عابدین نوری سخنگوی شورای شهر دورود با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه شورای شهر دورود صبح امروز با دو دستور کار تشکیل شد، […]

شورای شهر خرم‌آباد

 جلسه شورای اسلامی شهر دورود ظهر پنجشنبه برگزار و در نهایت با نظر اعضای شورای اسلامی شهر دورود عزت‌الله چراغی شهردار دورود از سمت خود برکنار شد.

خبرگزاری فارس نوشت: سید عابدین نوری سخنگوی شورای شهر دورود با اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه شورای شهر دورود صبح امروز با دو دستور کار تشکیل شد، یکی از آن‌ها بررسی موضوع استیضاح شهردار دورود بود که در نهایت با نظر همه اعضای شورای شهر دورود شهردار دورود برکنار شد.

وی در تشریح چگونگی استیضاح شهردار دورود یادآور شد: طرح استیضاح شهردار در جلسه‌ای که پنج بهمن برگزار شد در دستور کار قرار گرفت، اما با توجه به انتخابات پیش‌رو این استیضاح مسکوت ماند که در جلسه امروز دوباره طرح و مورد قبول اعضای شورای شهر قرار گرفت.

سخنگوی شورای شهر دورود در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تمام اعضای شورا با این استیضاح موافقت کرده‌اند، گفت: در جلسه امروز هشت عضو حاضر بودند که تمام آنها رأی موافق دادند و تنها یک عضو حضور نداشت که آن‌هم به صورت تلفنی نظر خود را اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های عزت‌الله چراغی اظهار داشت: در این مدت تلاش‌های خوبی از شهردار صورت گرفت، اما نتوانست توقعات شورای شهر را برآورده کند که در نهایت شورای شهر دورود تصمیم به این برکناری گرفت.

نوری در پاسخ به انتقاداتی که به زمان این استیضاح مبنی بر برکناری شهردار در زمان فرارسیدن نوروز وارد شده است، خاطر نشان کرد: تمام اقدامات لازم برای فرار رسیدن نوروز صورت گرفته و شهر آماده میزبانی از نوروز است و به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی به وجود آمده در شهرداری دورود مشکلی در این ایام صورت نگیرد.

وی در خصوص جانشین شهردار دورود یادآور شد: در همین جلسه منصور خسروی به عنوان سرپرست شهرداری و شهردار دورود انتخاب شد، به نحوی که وی تا زمان صدور حکم شهرداری به عنوان سرپرست فعالیت دارد.

نوری با اشاره به سوابق شهردار جدید  خاطر نشان کرد: وی به مدت 10 سال مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرستان دورود فعالیت داشته و همچنین سوابقی همچون معاونت سیما و منظر شهری، دبیر کمیته فنی و مسئول واحد سد معبر شهرداری دورود را در کارنامه خود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر دورود در ادامه از تصویب تنخواه یک دوازدهم بودجه شهرداری برای فروردین 95 خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرداری در سال 95 تاکنون به تصویب نرسیده است با نظر شورای شهر در جلسه امروز بودجه تن‌خواه یک دوازدهم به تصویب رسید تا در ماه نخست سال در فعالیت‌های شهرداری دورود خللی وارد نشود، به همین منظور تصویب بودجه سال 95 در روزهای ابتدایی سال آتی در دستور کار شورای شهر دورود قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها

بنده خدا در گفته :

چرا برکنارشد مگرایشان هم به ملکشاهی رای داده؟

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :