کد خبر : 11455
تاریخ انتشار : 22 جولای 2014 - 18:00
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,264 بازدید

شهردار کوهدشت استیضاح می شود!

شهردار کوهدشت از سوی برخی اعضای شورای شهر این شهرستان استیضاح می شود. به گزارش هومیان نیوز، شنیده هایی از استیضاح مهندس کرمی از سوی شورای شهر کوهدشت به گوش می رسد. رئیس شورای شهرکوهدشت دراین رابطه به خبرنگار هومیان نیوزگفت: 12 سوال از سوی هفت تن از اعضای شورا مطرح شده که درفرصتی 10 روزه شهردار […]

images (1)

شهردار کوهدشت از سوی برخی اعضای شورای شهر این شهرستان استیضاح می شود.

به گزارش هومیان نیوز، شنیده هایی از استیضاح مهندس کرمی از سوی شورای شهر کوهدشت به گوش می رسد.

رئیس شورای شهرکوهدشت دراین رابطه به خبرنگار هومیان نیوزگفت: 12 سوال از سوی هفت تن از اعضای شورا مطرح شده که درفرصتی 10 روزه شهردار کوهدشت باید به آن ها پاسخ گوید. بابامراد درویشی ادامه داد: دونفر از اعضای شورا با استیضاح مهندس کرمی مخالف هستند .

خبرهای استیضاح شهردار کوهدشت متعاقبا منتشرخواهدشد.

دیدگاه ها

جاوید در گفته :

با قبولی طاعات و عبادات.استیضاح شهردار توسط یکی اعضای شورای شهر تایید و ابراز داشت ضمن اینکه شهردار دارای مشکلات زیادی در زمینه مدیریت شهری است و با توجه به اینکه وی در اختیار دو نفر از دیگر اعضا شورا قرار گرفته و کلیه اعتبارات عمرانی ر ا در مناطق مورد نظر ان دو نفر هزینه کرده لذا این امر خود به استیضاح او توسط دیگر اعضا شدت بخشیده است

[پاسخ]

شهروند در گفته :

دوست عزیز آقای جاوید درست می فرمایند شهردار معلوم است فقط در اختیار دونفر بوده که در متن خبر ریس شورای شهر بیان داشته که فقط خود ودیگری مخالف استیضاح بود ه اند قطا هفت نفر مخالف بهتر تشخیص داده ومصالح عموم مردم شریف لحاظ گردیده است به عینه معلوم است شخص شهردار مصادر ه تعداداندکی از پرسنل شهرداری ودو نفر موافقشان بوده است وای براین مردم که با این گونه اشخاص دل بسته اند وآنها را راهی شورا نموده اند

[پاسخ]

پرسنل شهرداری در گفته :

سلام جناب آقای درویشی رییس محترم شورای شهر درود بر بقیه اعضا که به حق تشخیص دادن این شهردار مناسب این شهر همیشه عقب افتاده نیست مهندسین و معماران شهر سازی ونخبه های زیادی وجوددارد که می توانند دگرگونی ایجاد کند

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 5:35 ق.ظ:

دوست عزیز نمیشه هربار یک شهردار رو با بوق وکرنابیارن و بعداز چندماه عزلش کنن تا الان که انتخاب شورا درست بود و کرمی بهترین شهردار بودچه شد که ناگهان شورا نظرخودشو عوض کرد؟!!این مردم اند که باید نظربدن شهردار خوب کارمیکند نه چندنفرشورا . آیا شورا نظرمردم رو خواستند؟خدابه مردم کوهدشت رحم کند.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 6:45 ق.ظ:

شهروند عزیز فکر کنم همین اعضای شورا نمایندگان مردم هستند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 9:23 ق.ظ:

شما مطمئنی که نماینده مردم هستن!!! با انتخابات کذایی

فرهنگی در گفته :

به نظرمن شورا تعدازیادی نیرو به عنوان خدماتی وارد شهرداری کرده و شهردار مخالف ماندن این نیروهاست اما شورا میخواد با عزل شهردار این نیروها رو ماندگار کنه و استخدامشون کنه بنده اون روز درهمایش مجمع عمومی تعاونی مصرف فرهنگیان حضورداشتم یکی از اعضای شورا که پسرخودش رو دراین شرکت استخدام کرده درجواب انتقاد حضار گفت که شما بیرونش کنید میبرم و درشهرداری استخدامش میکنم. به همین راحتی.

[پاسخ]

دانا پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 10:18 ق.ظ:

من باشما موافقم جناب فرهنگی یکی ازدلایل عزل شهردار ماندگاری 54تن نیروی جدیده.چون تماما اقوام درجه 1اعضای شوراهستند

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 3:50 ب.ظ:

هر شورا به نقل از بعضی 8نفرباید تحت عنوان های رفته گر و …در خدمات شهری بکار بگیرند آقایان محترم اول فکری به حال حقوق نیروهای مازاد بکنند بعد بکارگیری نیروهای نور چشمی
دمت گرم مهندس کرمی مقاومت لازمه کاره مردم درک می کنند

[پاسخ]

دلسوز در گفته :

به نظر بنده یکی از مشکلات اساسی شهردار کوهدشت حمایت دو نفرشورا از ایشان است…. همین خبر فوق نمونه ای از عدم تعهد آنها نسبت به سایر اعضای شورا و مردم را به روشنی بیان میکند .چون نه ضرورتی دارد ونه قانون اجازه می دهد رئیس شورا موافقین و مخالفین شهردار را رسانه ای کرده و به اطلاع عموم مردم برساند در اینجا باید فرماندار با این تخلف آشکار برخورد نماید یا سایر اعضای شورا از حق قانونی خود استفاده و بر علیه رییس شورا اقامه دعوا نمایند.این دو نفر پیچیده با این کار دنبال دو چیزند 1-چنانچه شهردار پس از استیضاح رای اعتماد بگیرد قطعا وام دار این دو نفر خواهد بود و باید خود را برای دادن امتیازات بیشتری به آنها آماده کند تا گوشه ای از لطف آنها را جبران نماید.2-در صورتی که شهردار موفق به اخذ رای اعتماد نشود ادعا کنند که ما حامی بودیم و دیگران مقصرند وبا ز هم آقای شهردار را که در حال رفتن است مجبور به جبران زحمات خود کنند و به اصطلاح از آب گل آلود گرو خود را بگیرند.

[پاسخ]

خیابان گرد پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 10:22 ق.ظ:

تمامی این کامنت ها ازیک جا آب میخوره.کوهدشت مال همست بعدشم خیلی خوب تعادل ایجاد شده.1-آسفالت خ باغچه بان که همیشه خبرساز بود2-احداث شهربازی پارک شهید بهشتی3-مرمت پارک خ مطهری 4-جدول کشی آخر خ مطهری5-جدول کشی کوی پاسداران5و………….

[پاسخ]

دردمند در گفته :

مهندس کرمی قدرترین شهرداری است که کوهدشت تا حالا بخود دیده است
شهروند عزیز مگر هرچه تعداد بیشتر باشد حق به جانبند نه دوست من همیشه نوابغ تنها بوده و در حداقلند
قیاس نیست
مگر امام حسین(ع) و یارانش در مقابل خیل عظیمی نبودند به نظر شما حق با کی بود
نه دوست من ؛نه هر که سر تراشد قلندری داند
شنیده ها حاکی از زد و بندهای سیاسی است و گرنه بر هیچ کس پوشیده نیست که شهردار محترم کوهدشت در حال حاضر از نظر عمرانی و شهری بسیار کوشا و پرتلاشند (به شهرداری مراجعه و واز کلیه واحدهای شهرداری استعلام بگیرید) واقعیت گویی کاریست که از هرکس ساخته نیست شما هم سعی کنید قصاص قبل از جنایت نکنید و طوطی وار حرفهای دیگران را تکرار نکنید
پیشنهاد میکنم رزومه کاری مهندس کرمی در شهرداری کوهدشت را مطالعه و با دیگر شهرداران حتی مرحوم دلیجانی مقایسه کنید تا تفاوتها را احساس کنید
ترمینال ،کشتارگاه،پارک کشاورز،صنایع آلاینده ،گورستان جدید ،کفسازی نهر مرکزی ؛انتقال بارفروشی به میدان با ،احداث میدان بار وغیره …
حال شما را با وجدانتان تنها میگذارم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 7:41 ب.ظ:

کرمی در دو دوره ی قبلی امتحان خود را پس داده است بار اول چنان خرابکاری به عمل اورد که اقای اشناگرد فرماندار کوهدشت با بی حرمتی او را اخراج کرد و دور بعدی هم با امدن شورا دور دوم او را رد کردن حالا هم که با این همه اعتبار که به شهرداری اختصاص داده شده فقط در اختیار چند خیابان سفارشی توسط دو نفر از اعضای شورا و تعدادی از پرسنل معیوب شهرداری قرار داده شده است. حالا انصاف خود را ملاک قرار دهید با این وضعیت ایا این شهردار با این پرونده جایی در این شهردارد

[پاسخ]

قبادی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 3:49 ق.ظ:

دور اول بعداز دوسال سمت جدید در استانداری گرفتند و دور دوم استعفا دادند و کاندیدای نمایندگی مجلس در خرم آباد شدند و پس از آن مدیرکل دفتر فنی استان لرستان شدند.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 8:00 ب.ظ:

خواهشا دوستان اطلاعات موثق را بنویسند،بدون هیچ گونه جانب داری. لطفا به لیست شهرداران شهرداری کوهدشت که در امور اداری شهرداری موجود میباشد مراجعه نمایید ،اقای کرمی در دور اول کمتر از هشت ماه شهردار کوهدشت بودند و تاریخ مدیر کلی دفتر فنی ایشان با فاصله خیلی زیاد از زمان عزل از شهرداری میباشد که این متن جهت تصحیح گفته های دوست عزیزمان اقای قبادی میباشد.

شهروند در گفته :

واقعا تحلیل جا لبی بود خدا به این مردم رحم کند

[پاسخ]

عدالت 2 در گفته :

شورای شر به جای اینکه دنبال منافع خود باشد به دنبال منافع مردم شهری باشد که از ساده لوحی به آنها رای داده اند.2

[پاسخ]

چراغلی در گفته :

واقعا برای این شورا متاسفم
خلایق هرچه لایق

[پاسخ]

عدالت 2 در گفته :

شورای شر به جای اینکه دنبال منافع خود باشد به دنبال منافع مردم شهری باشد که از ساده لوحی به آنها رای داده اند.

[پاسخ]

بی طرف در گفته :

یکی از اقدامات اقای خاتمی همین احیا شوراها بود که با باتوجه به اینکه به علت نرسیدن جامعه به بلوغ مدنی خصوصا درشهرهای کوچک همین معضل شوراهاست قبل از ایجاد شورا شهرداری بود که زیز نظر استاندار و یا فرماندار کار میکرد و. اگر تخلفی می کرد یک نفر بود ولی الان تعداد زیادی بنام شورا تخلف و کسی هم مستقیما نمی تواند برخورد کندا به غیر از چند شهر بزرگ مانند تهران . اصفهان .مشهد . انهم نه صددر صد عملکرد شوراها بد نیست ولی دراکثر شهرها این شوراها خود دردسر بزرگی برسر را توسعه شهری اند بهتر ان است این شوراها جمع و مثل قبل از ایجادشوراها شهردار را استاندار یا فرماندار انتخاب کند تا مردم از این درد سر بزرگ رهایی یابند .

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

احسن برگروه زیرک اعضای شورای شهرکه زود تشخیص دادن که آقای کرمی توانای شهردار بودن را ندارد

[پاسخ]

فرهنگی راستین پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 11:45 ق.ظ:

برو ای دخل

[پاسخ]

پرسنل واقعی شهرداری پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 2:00 ب.ظ:

آقای فرهنگی برایتان متاسفیم که نسنجیده در اموری که درآن اطلاعی ندارید دخالت میکنید هرچند این فضا،فضایی مجازی است و هرکسی میتواند به هر اسمی کامنت بگذارد و ممکن است شما هم فرهنگی نباشید و بخواهید نام فرهنگیان محترم را خدشه دار کنید که شما در قیامت مدیون عموم فرهنگیان خواهید بود و اما اگر فرهنگی هستید و مجهز به شهردارسنج لطفا خودتان را آپدیت کرده و بر روی خود ورژن جدید شهردارسنج نصب نمایید تا بهتر تشخیص دهید ایشان شهردار اراک ؛ازنا؛الیگودرز،سه دوره شهردار کوهدشت و همچنین مدیر کل دفترفنی استانداری لرستان و … بوده و سی سال تجربه کار اجرایی دارند
در میان نکته دانان خودفروشی شرط نیست یا سخن دانسته گوی ای مرد بخرد یا خموش.

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 3:46 ب.ظ:

جناب فرهنگی عزیز
خواسته تمام اعضای شورا تحمیل نیرو بر شهرداری است که ابن باعث تاسف من و جناب عالی است که افرادی با این تفکر را انتخاب نموده ام و عیناً بعضی نیروها هم بکار گیری شده است ،جناب عالی اگر دقت بفرمائید در بحث عمران و ذیحسابی تحول عظیمی در این واحدها شده است که آینده بهتری را نیز برای ساماندهی و پاسخ گویی مسئولین واحدها را در بر دارد به دور از تعصب قضاوت فرمائید

[پاسخ]

شهروند در گفته :

الحق آقایان شورا رای که به شما دادهایم حلالتان شهردار بجای اینکه شهردار کوهدشت باشد فقط شهردار آقای … بود

[پاسخ]

بی شهروند پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 11:47 ق.ظ:

مثل اینکه خیلی از شورا بهت رسیده.یا gem tv زیاد نگاه میکنی

[پاسخ]

بی شهروند پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 11:50 ق.ظ:

مثل اینکه خیلی از شورا بهت رسیده یا اینکه Gem Tv زیاد نگاه میکنی

[پاسخ]

شهروند در گفته :

احسن برگروه زیرک اعضای شورای شهرکه زود تشخیص دادن که آقای کرمی توانای شهردار بودن را ندارد

[پاسخ]

مصطفی در گفته :

کرمی مدیری در قواره استانی است کوهدشت ظرفیت او را ندارد

[پاسخ]

اهالی خیابان مطهری پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 10:25 ق.ظ:

سپاس ازشهردارمحترم آقای کرمی همین که مردم شمار احساس میکنن کلی ارزش داره وازشر شورای شر راحت میشوید.تا عمر در سینه ماست توراقدردانیم

[پاسخ]

1 پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 11:48 ق.ظ:

درود مصطفی

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ چهارشنبه 23 جولای , 2014 3:57 ب.ظ:

توانایی مهندس بیش از حد کوهدشت است ولی وقتی کار کارشناسی بناشه و فقط هر کس منافع شخصی خودش در نظر بگیره (شورا) نباید انتظار آبادانی داشت چون تمام هم و غم فقط میشه جواب دان به سوالات آقایان

[پاسخ]

کوهدشتیی در گفته :

با سلام خدمت اعضای شورای شهر کوهدشت لطف کنید در مورد این نیروهای سد معبر که از کسبه شهر پول کالا و هر چیز دیگر نی گیرند بی آنکه پول آن را پس یا بدهند آیا این گرفتن باج از قشر مستعضف نیست و اگر کسی در مقابل خواسته ناثواب شان بایستد زود برخورد می کنند لطفا رسیدگی کنید آفراد لایق و با خدا را در پست های شهرداری منسوب کنید

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی در گفته :

با سلام خدمت اعضای محترم شورای شهر کوهدشت اینجانب مواردی از این نیروهای سد معبر دیدم از جمله اینکه از این دست فروشان و دوره گردان واقعا بدبخت پول یا کالا می گیرند بی آنکه پول یا آن کالا را پس بدند آیا این گرفتن باج نیست و اگر هم کسی در مقابل خواسته نابجای آنها بایستد زود و بزور وسایلشو جمع و مصادره می کنند آیا این کار گناه نیست بهتر نیست بجای اینکه به فکر عوض کردن شهردار باشید در مورد این نیروها یه بررسی انجام دهید

[پاسخ]

پرسپوليسي در گفته :

كاش نظر مردم را از طريق همين سايت ميگرفتن تا اعضاي شورا بفهمند كه همان مردمي كه مثلا” به آنها راي داده اند موافق عملكرد يكساله شورا واين استيضاح هستند يا………………؟

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی در گفته :

بهتر نیست روی اعمال نیروهای سد معبر که دارن از دست فروشان میوه فروشان دوره گرد پول دستی یا اجناس به بهانه پس می دهیم ولی اگر ادای مال خود را بکنی مورد غضب اشان قرار می گیری آیا این باج خواهی از این قشر مستعضعف نیست اعضای محترم شورای شهر بجای تغیر این و آن از افراد شایسته استفاده شود یا حقوق پرسنل را بموقع پرداخت کنید شاید جلوی این جور اعمال گرفته شود

[پاسخ]

پرسنل واقعی شهرداری در گفته :

ما پرسنل شهرداری از اعضاء محترم شورای شهر میخواهیم که جلسه استیضاح شهردار علنی و با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار گردد تا عدم توانایی یا توانایی شهردار برای همگان اثبات گردد
و سره از ناسره مشخصگردد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

کامنت ها رو گزینشی نشان می دهید اعضای شورای شهر در استخدام ها از افراد شایسته استفاده کنید تا فامیل

[پاسخ]

قبادی در گفته :

شنیده هاحاکی است که طرح استیضاح شهردار کوهدشت در 12 سوال کلید خورده که اکثریت این سوال ها بچه گانه بوده و دارای معنا و مفهوم خاصی نیستند و به نظر می رسد استیضاح کنندگان محترم حتی توان طرح سوال درست و حسابی هم نداشته اند و چقدر خوب است که استیضاح کنندگان محترم جرأت طرح سوالات خود را در حضور رسانه ها داشتند و نگرانی خود را برای شهرشان این گونه ابراز می کردند و نه این که در مورد تصمیم بی معنی و مفهومشان این قدر خورده ها گرفته شود؛ مگر نه این است که در این مدت کوتاه مدیریت آقای مهندس کرمی بدهی های ایجاد شده در سنوات گذشته تسویه گردیده و کارهای عمرانی هم تا حدود زیادی انجام شده و تغییرات واقعاً محسوس و مبرهن است! به نظر شخص بنده این گونه استیضاح ها فقط جهت اثبات قدرت و خالی کردن عقده های شخصی و شخصیتی می تواند باشد و بس و معنا و مفهوم دیگری ندارد.

[پاسخ]

افرین براعضای شورای شهر که متوجه شدند یکی از اعضادورشان زده

[پاسخ]

بهرام در گفته :

مدیر مسئو ل هومیان نیوز سلام خواهش می کنیم کامنت ها را خلاصه نکنی اگر مقید به دموکراسی هستی بپذیر که آقایان شورا یک شخص بازنشسته را بنام آقای کرمی دعوت به خدمت در پست شهرداری کردند حلا بعد از مدت یکسال تشخیص میدهند که ناتوان و برای عده ای خاص کار میکند ما همه شهروند این شهر هستیم من دست تک تک رفتگران عزیز را میبو سم نزارید مثل آقای حسین پور یکساله چوب حراج را به تمامی املاک شهرداری داد وهمه را فروخت آقایان شورا اگر شهردار خوب کار کند نشان عملکرد خوب آنهاست من شهروند قدرت واگذاری پست شهرداری را ندارم واگر بد عمل کند نشان ناتوانی آقایان شورا است اظهار نظر فرصت طلبان برای ماندن شهردار کار مناسبی نمی باشد

[پاسخ]

شهرام پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 12:31 ق.ظ:

جناب بهرام کرمی هم می رود ولی کی به جای ایشان می آید؟؟؟؟؟!!!!! کامیاب ، کامران ، محمد میرزا ، اون یکی کامران ، حسینی ، حسین پور و یا …..

[پاسخ]

شهرام پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 4:14 ق.ظ:

آقای کرمی الحق مرد توانا و کوشایی است واین را بدان که یک مرد جنگی به از صدهزار اگرشما وجدان داشته باشی خواهی دید که در تمام نقاط شهر کار عمرانی شده که متعلق به نفر یا نفرات خاصی نیست
مثلا” آسفالت خیابانهای باغچه بان ،خیابان 20متری حدفاصل باغچه بان و سد ساحلی کنار میدان معلم،لنتهای خ فردوسی،خیابان منشعب از خیاببان شهید صیاد شیرازی ،کوچه های منشعب از خیابان سیدالشهداء ،کوچه جنب مدرسه واگذاری صدیقه غضنفری،جنب پارک شهید بهشتی و… که من شهروند فقط دیده ام و بایستی به واحد عمران شهرداری برای تحقیق مراجعه نمود تا مشخص گرددو در بحث جدولکذاری در تمام نقاط شهرکار میشود و در جنب بهشت زهرا کانالی در حال احداث است و پوشیده میشود حال خودتان و همشهریان عزیز مقایسه کرده و بینی و بین اله قضاوت فرمایید .
دوست خوبم پس مهندس کرمی کاربلد بوده وهست ودر اختیار تمام شهروندان نه تعداد محدودی از شورای شهر ،من نه فرصت طلب بوده ونه انتظاری از شورا و شهردار دارم وفقط برای تنویر افکار عمومی آنچه را دیدم نوشتم .

[پاسخ]

شهروند در گفته :

من پیشنهاد میکنم برای اینکه شهردار استیضاح نشود اینگونه عمل کند 1- حقوق ماهانه یک میلیون و پانصد هزاری اعضای شورا را دو میلیون کند. 2-تعداد افرادی را که تا کنون برایشان استخدام کرده از 6 نفر به 12 نفر افزایش دهد.3- هزینه سرسام آور موبایل آنها را دو یا سه برابر کند.4- دیگر آنها را برای تفریح و خوش گذرانی به شمال کشور یا کیش نبرد بلکه فکر یک مسافرت خارجی بر ایشان بنماید. 5-مقدار هدایایی که به مناسبت های مختلف برایشان خریداری میکند را چند برابر کند.6-علاوه بر ماشین کنونی که برای انجام کارهای شخصی خود و اقوام نزدیکشان از جمله مراسمات عروسی و فاتحه خوانی در اختیارشان است یک دستگاه اتومبیل جدید دیگر همراه راننده مجرب تقدیمشان نماید.7-علاوه بر جلوی خانه خودشان و پدر و برادرانشان که آسفالت نموده (خیابانهای روبروی دادسرا و پشت مدرسه میثم تمار)خانه فامیل هایشان را هم اضافافه نماید.7-تخفیفاتی را که برای خود و سایر وابستگان گرفته اند را چند برابر کند.و…..

[پاسخ]

شهرام پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 12:33 ق.ظ:

با نظر شما کاملن موافقم

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ پنج‌شنبه 24 جولای , 2014 4:16 ق.ظ:

من هم موافقم

[پاسخ]

آقای دلواپس در گفته :

اخه مگه این شهردارو همین اعضای شورای شهر با اکثریت اراء انتخاب نکردن و کلی تو بوق و کرنا کردن.
اخی مگه همین شهردار توی اوج جونیش شهردار این شهر نبود اون موقع برای این شهر چکار کرد که حالا انتظار داریم که این اقا حالا که دیگه در دوران باز نشستگی هستش ( اقایون شورا رفتن بعد کلی رایزنی و توضیح و تفسیر از استاندار براش مجوز کار گرفتن)کاری برا این شهر بکنه. خدار به داد این مردم برسه. هاوار هه داد هه بیداد

[پاسخ]

مطلع از کار در گفته :

شورای شهر کوهدشت طرح را فقط در استیضاح شهردار دارای مفهوم و معنا می بینند. حال این طرح زمانی کلید خورد که آقای نورعلی به منظور افزایش بودجه شورای شهر به خرم آباد عزیمت نمود و نتیجه ای نگرفت چون خواسته ی شورای شهر کوهدشت فراتر از قانون و بخشنامه است و دیگر اعضای شورای شهر نیز بزرگ ترین نگرانی که داشتند آسفالت نشدن معابر طرفدارانشان در مناطقی از شهر بود که مرتکب تخلفات ساختمانی عدیده شده اند.
بازگشت

[پاسخ]

کارمند شهرداری در گفته :

حیف که توی شهرداری نیستید تا بدانید چه بی انصافی هایی در برخی از کارمندان می شود.واقعا تا الان هیچ شهردار لایقی نیامده انشالله از این به بعدشهردار خوبی بیاد.
شورا ها هم به فکر مردم باشند نه جیب خودشان

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

با سلام آقایان شورا خداوکیلی یا افای نورعلی از اعضای شورای شهر که بر کار شهرداری مسلط است انتخاب کنید برای شهردار یا همین کرمی خوب است سراغ افراد بد سابقه که قبلا از استان لرستان به جای دیگر رفته نباشید و کسانی که شهردار بخش کوچکی و ابتدا به شغل مدیریتی نباشیدیعنی کسانی ک هنوز استخدام نشده اند

[پاسخ]

شهروند سوم در گفته :

حضور مهندس کرمی با آن همه سابقه فنی و اجرایی (شهردار اراک- شهردار ازنا -مدیر کل دفتر فنی – مشاور عمرانی استاندار عضو شورای شهر خرم آباد-دو دوره شهردار کوهدشت . . . . . ) یک فرصت دوباره بود برای این مردم کم توقع – اگر بعضی از آقایان تازه به دوران رسیده اطلاع ندارند جهت یاداوری عرض میکنیم که کسی که کف سازی رودخانه اصلی شهر را از میدان امام (ره) به سمت شمال و جنو ب به صورت همزمان آغاز نمود – کسی که زمین پارک کشاورز را خرید و عملیات اجرایی آن را شروع کرد – کسی که گورستان جدید را خریداری نمود و عملیات عمرانی آن را آغاز نمود – کسی که پوشش کانال تازه آباد و گدار پهن را شروع نمود کسی که کانال جمع کننده خیابان سی متری شهرک را شروع نمود – کسی که زمین صنایع آلاینده را خریداری نمود – کسی که ساختمان آتش نشانی جدید شهرداری را در کنار تامین اجتماعی بنا نهاد – کسی که . . . . . . همه و همه کارهای زیربنایی این شهر در دوازده سال گذشته توسط مهندس کرمی – نه کس دیگری – انجام گردیده است . باز هم وجدان خود را قاضی کنید آیا زمان ۷ ماه برای استیضاح این همه خدمت فرصت کمی نیست ؟ بگذارید این شهر و این مردم نفسی بکشند بگذارید این شهردار دوسال فقط دوسال در این شهر خراب شده کار کند – از این مردم خجالت بکشید

[پاسخ]

شهروندی مانند علی نجات نورعلی در گفته :

خوب است اعضای محترم شورای شهر اندکی با خود و خدای خود خلوت کنند و واقعیت ها را مرور کنند! آیا تاکنون خدمات زیربنایی ارائه شده توسط شهرداری را در طول تاریخ تأسیس این شهرداری مرور کرده اید و میدانید این خدمات را چه کسی انجام داده است:
1-طرح لای روبی و کف کشی کانال مرکزی دفع آب های سطحی شهر کوهدشت
2-طرح احداث میدان میوه و تره بار
3-خرید زمین گورستان دوم
4-طرح احداث شهرک صنوف آلاینده بهساز
5-طرح احداث 7 پارک محله ای در جایجای شهر بدون توجه به استقرار منزل فلان عضو شورا
6-طرح احداث ترمینال مسافربری
7-طرح پوشش کانال تازه آبادشاهیوند
8-خرید زمین پارک کشاورز در ورودی شهر کوهدشت از سمت خرم آباد
و….
که نقطه چین ها را افرادی مثل آقای نورعلی که سابقه کار بیش تری در شهرداری دارند مطلع هستند.
حال آیا این انصاف است که به خاطر آسفالت شدن فلان خیابان و یا آسفالت نشدن فلان خیابان در موعد مد نظر شما روند رو به رشد عملیات عمرانی شهر را متوقف کنید. خواهشی که من به عنوان یک شهروند از شما دارم این است: فعالیت های عمرانی و خدماتی دو دهه ی گذشته ی شهرداری را مقایسه کنید و نتیجه حاصله را در تصمیمتان دخیل کنید.
طبعن آن چه در ذهن من و شما (خدمت به اطرافیانمان) نیک است به تنهایی خدمت به خلق الله نیست و توهم این که فلان خیابان به خاطر سفارش فلان شخص آسفالت شده مصداق تبعیض نیست و این فقط یک توهم است و مصداق بارز این توهم نامه ای است که امضای شخص شخیص حضرتعالی در ظهر آن درج گردیده و تقاضای متن آن «آسفالت خیابان دامپزشکی و کوچه جنب مخابرات است» که هم اکنون خودتان نیز نسبت به آن شاکی شده اید.
آقایان عضو شورای محترم اسلامی شهر کوهدشت، شما نسبت به عدم سنخیت مدرک تحصیلی کارکنان با پست سازمانی گله مند شده اید و این در حالی است که به مصداق بگویم موردی را که شما روی آن کلید کرده اید (امور مالی) قبلن دردست فردی با مدرک تحصیلی عمران بود و خود نیز از این موضوع خیلی خرسند نبود ولی هم اکنون در تصدی شخصی با مدرک تحصیلی مرتبط و با تجربه و سوابق بالا است.
شما پلیس ساختمانی را ضعیف قلمداد نموده اید در حالی که برای اولین بار در تاریخ شهرداری کوهدشت طی چند ماه گذشته اقدام به تخریب چند ساختمان احداثی گردیده که یکی از این ساختمان های احداثی از اقوام آقای نورعلی است و شاید دلواپسی ایشان از همان مورد است که در داخل خیابان 45 متری بالاتر از پارک شهید بهشتی احداث و سکونت نموده بود و توسط شهرداری تخریب شد.
دل نگرانی شما بابت عدم اجرای موارد تشویق کاکنان بی مورد است چرا که تشویق ابزاری است در دست مدیر و این مورد در بودجه سالیانه به تصویب شورای محترم رسیده و نگرانی بی مورد و بدون مطالعه و اطلاعات و معلومات است.
گفتنی است ناظر بر معاملات مالی شهرداری کمیسیون معاملات متشکل از اعضایی است که آقای نورعلی به عنوان عضوی از شورای شهر در آن عضویت دارد و ایشان نیز بایستی از خود دفاع کند.
خلاصه بگویم این سوالات توهمی است و این گونه طرح سوال توهین به شعور و شخصیت شهروندانی است که کارهای عمرانی 8 ماهه گذشته را به عینه دیده و خودشان شعور قضاوت بالایی دارند و این گونه طرح سوال از نمایندگان این ملت باشعور در شورای شهر بسیار بعید است.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

حیف شد که این شهردرای باز اومد و شهردار کوهدشت شد؛ ما فقط به درد افرادی مثل فلان بابا میخوریم که یه چراغ قرمز نصب کنه و کلی بوق و کرنا بزنه و از کارهای شهردارهای دیگه مثل مهندس کرمی به نام خودش بهره برداری کنه.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

حیف شد که این شهردار (مهندس کرمی) باز اومد و شهردار کوهدشت شد؛ ما فقط به درد افرادی مثل فلان بابا میخوریم که یه چراغ قرمز نصب کنه و کلی بوق و کرنا بزنه و از کارهای شهردارهای دیگه مثل مهندس کرمی به نام خودش بهره برداری کنه.

[پاسخ]

کوهدشتی دور افتاده از دیار پاسخ در تاريخ شنبه 26 جولای , 2014 12:46 ب.ظ:

آخه بعضی از شورا ها هنوز خیالشان با آقای نصیری است چون بده وبستانهایی با ایشان داشتند ولی ممکن است آقای کرمی برای آنها نصیری نباشد که حق مردم را بخورن به قولی لکی جا هورده ون می ژی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شما را به خون شهدا برای گرفتن پست و مقام آبرو و حیثیت خود و دیگران را نبرید اگر می خواهید خدمت کنید صادقانه و دور از چشم داشت باشد. کارهای پیشین شما گوشه ای از توقعات مردم محروم و کم توقع این شهر را پر نکرده از این بیش تر خیانت نکنید و با جابه جایی نیروها این کار محقق نخواهد شد. چرا که مردم به عینه چیزهایی را که می بینند خودشان قضاوت خواهند کرد تا به حال خدماتی که در طول این چند ماه گذشته صورت گرفته چشم گیر بوده و بیش تر از این از هیچ مدیری توقعی نیست و فرصت کوتاه چندماهه مجال قضاوت را نمی دهد آن هم با وجود خواسته های زیاد از طرف اعضای محترم شورای شهر.
چرا که اگر بخواهید این گونه خدمت کنید خداوند خانه های آبادتان را ویران خواهد کرد و از هلاک شوندگان خواهید بود . پس بترسید از عذاب قهر الهی.

[پاسخ]

دورادور در گفته :

انصافا بیایید بنگرید کوچه دادسرا واقع در خیابان بوعلی یا فردوسی چگونه است بخدا فقط از آسفالت اسمش مونده .از زمانی که گاز کشی کردن فاضلاب نصب کردن تا به حال هیچ لکه گیری نشده واز زمان بمب باران هوایی تا الان اسم آسفالت چگونه می ماند در حالی که هر خانوار هم حدود 150هزار تومان در سال عوارض می دهند. کاش جناب شهردار فقط یکبار از این کوچه بگذرد اگر خودش استعفا نداد من نام خودم را شورا می گذارم

[پاسخ]

گاف بی سوادی شورای شهر کوهدشت در گفته :

فرازی از قانون شوراهای اسلامی شهر که اعضای شورای شهر کوهدشت از آن بی اطلاعند(دلیل بی اطلاعی اش با مخاطبین):
ماده ۷۳ـ چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا توسط رئیس شورا موارد را به صورت روشن به شهردار تذکر خواهند داد. در صورت عدم رعایت مفاد مورد تذکر، موضوع به صورت سؤال مطرح می‌شود که در این صورت رئیس شورا سئوال را کتباً به شهردار اطلاع خواهد داد و حداکثر ظرف ده روز پس از ابلاغ، شهردار موظف به حضور در جلسه عادی یا فوق‌العاده شورا و پاسخ به سئوال می‌باشد.
چنانچه شهردار از حضور استنکاف ورزیده و یا پاسخ وی قانع کننده تشخیص داده نشود طی جلسه دیگری موضوع مجدداً به صورت استیضاح که حداقل به امضای یک سوم اعضای شورا رسیده باشد، ارائه می‌شود. فاصله بین ابلاغ تا تشکیل جلسه که از طرف رئیس شورا تعیین خواهد شد حداکثر ده روز خواهد بود. شورا پس از طرح سئوال یا سئوالات و جواب شهردار رأی موافق یا مخالف خواهد داد. در صورتی که شورا با اکثریت دوسوم کل اعضا رأی مخالف دهد شهردار از کار برکنار و فرد جدیدی از سوی شورا انتخاب خواهد شد.
• تبصره ـ در فاصله بین صدور رأی عدم اعتماد و برکناری شهردار و یا خاتمه خدمت شهردار تا انتخاب فرد جدید که نباید بیش از سه ماه به طول انجامد یکی از کارکنان شهرداری با انتخاب شورای شهر عهده‌دار و مسئول اداره امور شهرداری خواهد بود.

[پاسخ]

علی اکبر ادینه وند در گفته :

دوستان عزیز کوهدشت تا کنون شهردار با این تجربه وسابقه مدیریت ودلسوزی به خود ندیده شما را بخدا بزاری به کارش ادامه بدهد

[پاسخ]

غریبه در گفته :

خود کرده را تدبیری نیست بر ماست که از ماست خودتون شورا را انتخاب کردید وبایستی خودتون هم چوبشو بخورید انتخابی که از روی قومی وطایفه ای باشد آخرش میشه این شهری همانند شهر ارواح بی حساب وکتاب تا زمانی که ما فرهنگمان رشد نکرده وبلوغ فکری پیدا نکنیم همین جوریه

[پاسخ]

علی نورعلی در گفته :

واقعا آقای نورعلی بهترین شهردار است اصلا فکرتون اشتباه است

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :