کد خبر : 31144
تاریخ انتشار : 21 مارس 2017 - 06:24
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 359 بازدید

شهردار کوهدشت: درشورای فعلی یک نفر استخدام نداشته ایم  / یک ریال بدهی نداریم

  شهردار کوهدشت گفت: در طول چهارسال تصدی شورای فعلی، هیچ گونه استخدامی نداشته ایم. به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، علی نجات نورعلی با بیان این که  شهرداری کوهدشت از نظر چارت سازمانی تکمیل بوده است، ادامه داد: در شورای فعلی، هیچ گونه استخدام کارگری و کارمندی در شهرداری کوهدشت صورت نگرفته است. شهردار کوهدشت […]

 

شهردار کوهدشت گفت: در طول چهارسال تصدی شورای فعلی، هیچ گونه استخدامی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار هومیان نیوز، علی نجات نورعلی با بیان این که  شهرداری کوهدشت از نظر چارت سازمانی تکمیل بوده است، ادامه داد: در شورای فعلی، هیچ گونه استخدام کارگری و کارمندی در شهرداری کوهدشت صورت نگرفته است.

شهردار کوهدشت گفت:حتی استانداری لرستان از ما خواست تعدادی را به صورت استخدام رسمی به کارگیری کنیم اما به خاطر حجم بالای نیرو نپذیرفتیم.

وی با بیان این که در دوره های گذشته استخدام های بی رویه ای در شهرداری کوهدشت صورت گرفته، اظهارداشت: با این وجود با کمبود نیروی تخصصی روبه رو هستیم.

نورعلی گفت: در حال حاضر 187 نفر نیروی رسمی و 200 نفر وابسته به شرکت ها در شهرداری خدمت می کنند که تنها 15 نفر از این تعداد، نیروی تخصصی و کارآمد هستند. وی حقوق ماهانه ی نیروهای شهرداری کوهدشت را 340 میلیون تومان اعلام کرد.

یک ریال بدهی ندریم

شهردار کوهدشت با بیان این که در طول چهارسال گذشته یک ریال به عوارضات مردم افزوده نشده، گفت: کاهش عوارضی داشته ایم اما خوشبختانه افزایشی وجود نداشته است.

علی نجات نورعلی اظهارداشت: پرداخت بیمه ی پرسنل ازمشکل ترین کارهای شهرداری های کشوراست و ما اولین شهر در ایران هستیم که یک ریال بدهی بیمه ای پرسنل نداریم  نورعلی افزود: این درحالی است که از نظر حقوق سالانه هم حتی یک ریال به پرسنل شهرداری بدهکار نیستیم.

دیدگاه ها

ادینه وند در گفته :

دردتر کول پیشینیان جز هرمز نصیری

[پاسخ]

همشهری در گفته :

نامگذاری سال به نام اشتغال است متشکر که شعار رهبر را محقق ساختید
راستی کاری کردید که جوانان تحصیل کرده شهر که مسافر کشی میکردند کار خود را از دست دادند و راهی غربت شدند.

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

خسته نباشد
مرحبا

[پاسخ]

شهروند خرم آبادي در گفته :

آنچه عيان است چه حاجت به بيان است

[پاسخ]

دوست بی دوست در گفته :

بنده خدا فکر می کنید کارانجام داده ای جز بدبختی برای شهر چکار کردی استخدام کردی ولی نتونستی اونها را نگهدار ی کنی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :