کد خبر : 30151
تاریخ انتشار : 6 ژانویه 2017 - 05:46
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 315 بازدید

ضرورت تقویت فرهنگ فعالیت سیاسی حزبی

خبرنگار هومیان‌نیوز: دبیر حزب همبستگی استان لرستان به چکیده خبر گفت:«کوشش احزاب این است که فرهنگ فعالیت سیاسی حزبی در جامعه تقویت شود». کرم ملک‌آسا تشریح کرد:«در دولت دوم احمدی‌نژاد فعالیت احزاب به ویژه احزاب اصلاح‌طلب به حاشیه رانده شد و تقریباً این احزاب تعطیل یا نیمه تعطیل شدند ولی با روی کارآمدن دولت تدبیر […]

%d9%85%d9%84%da%a9-%d8%a2%d8%b3%d8%a7

خبرنگار هومیان‌نیوز:

دبیر حزب همبستگی استان لرستان به چکیده خبر گفت:«کوشش احزاب این است که فرهنگ فعالیت سیاسی حزبی در جامعه تقویت شود».

کرم ملک‌آسا تشریح کرد:«در دولت دوم احمدی‌نژاد فعالیت احزاب به ویژه احزاب اصلاح‌طلب به حاشیه رانده شد و تقریباً این احزاب تعطیل یا نیمه تعطیل شدند ولی با روی کارآمدن دولت تدبیر وامید دوباره فعالیت حزبی قانونمند جان گرفت».

ملک‌آسا تشریح کرد:«باید تلاش کنیم فعالیت حزبی در جامعه به صورت پایدار درآید و اینگونه نشود که فعالیت حزبی قانونمند فقط مختص به ایام انتخابات باشد».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد:«تربیت سیاسی و کادرسازی از جمله مهم‌ترین کارکردهای حزبی است و به همین علت اهمیت دارد که فعالیت احزاب در ایام غیرانتخابات نیز تداوم داشته باشد تا فرهنگ فعالیت حزبی قانونمند در جامعه تقویت و نهادینه شود».

دبیر حزب همبستگی استان لرستان تأکید کرد:«عضوگیری باید پیوسته تداوم داشته باشد و احزاب نیز مدام با تجمیع مطالبات و خواست‌های مردم و جامعه فعالیت اثربخش در حوزه‌ی تصمیم‌سازی مدیریتی داشته باشند تا هم مشکلات مردم و جامعه کاهش یابد و هم شاخص توسعه‌ی سیاسی تقویت شود».

کرم ملک‌آسا تصریح کرد:«اگر بخواهیم فرهنگ فعالیت حزبی قانونمند در جامعه نهادینه شود باید کوشش کنیم قدرت احزاب در جامعه افزایش یابد و تلاش کنیم فعالیت حزبی قانونی در جامعه تقویت شود و روندی پایدار و همیشگی داشته باشد».

گفتنی است حزب همبستگی از جمله احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان است.

دیدگاه ها

فرید گودرزی -بروجرد در گفته :

نبود حزب سیاسی کار آمد وفعال در جامعه به پایمال شدن حقوق طیفهای سیاسی که در انتخابات نقش فعال داشته اند منجر خواهد شد که این امر باعث دل زدگی وسر خوردگی ویاس در فعا لین وکنشگران سیاسی خواهد شد که در انتخابات بعدی حضوری جدی نداشته باشند واز طرفی به یکه تازی مدیران کل دولت منجر خواهد شد نمونه بارز عدم نبود حزب باعث انتصابات نا فرجام ونا موفق اخیر صفی خانی در ادارات متبوع ( ادارات صنعت ،معدن وتجارت )که متاسفانه هیچ گونه سنخیتی با احزاب همراه وطرفدار دولت ندارد واز طیف سیاسی جبهه پایداری که از مخالفین سرسخت و به روز دولت تدبیر وامید می باشد انتخاب شده اند ولذا تشکیل احزاب و فعالیت تمام وقت ونه مقطعی از ضروریات انکار نا پذیر جامعه می بلاشد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :