کد خبر : 33266
تاریخ انتشار : 8 اکتبر 2017 - 19:33
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 239 بازدید

طرح «شیوع شناسی مواد مخدر» در دانشگاه‌های لرستان اجرا می‌شود

   معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از اجرای طرح «شیوع شناسی مواد مخدر» در همه دانشگاه‌های این استان خبر داد. به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، حجت الله یونسی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی شورای پیشگیری از مواد مخدر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه لرستان اظهار […]

 

 معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از اجرای طرح «شیوع شناسی مواد مخدر» در همه دانشگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش هومیان نیوز به نقل از مهر، حجت الله یونسی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی شورای پیشگیری از مواد مخدر با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه لرستان اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور ۳۰۰ نفر از پرسنل دانشگاه لرستان و به مدت ۸ ساعت برگزار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد و مشاوره پیش از ازدواج در دانشگاه لرستان برگزار شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز اجرای طرح «شیوع شناسی مواد مخدر» در سطح همه دانشگاه های استان در دستور کار است.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه این طرح پژوهشی توسط یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و به صورت یک کار تحقیقاتی و میدانی انجام می شود، افزود: نصب و راه اندازی ایستگاه سلامت در همه دانشکده های دانشگاه لرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد است.

بیان دیدگاه !

نام :