کد خبر : 31482
تاریخ انتشار : 23 آوریل 2017 - 15:45
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 348 بازدید

نطق میان‌دستور دکتر بیرانوندی: کاندیداها ناامیدی را به جامعه تزریق نکنند

خبرگزاری ایسنا نوشت: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری خواست با سیاه‌نمایی و نادیده‌گرفتن خدمات، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق نکنند. به گزارش ایسنا، محمد بیرانوندی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، گفت: «انتخابات […]

خبرگزاری ایسنا نوشت:

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری خواست با سیاه‌نمایی و نادیده‌گرفتن خدمات، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق نکنند.

به گزارش ایسنا، محمد بیرانوندی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس، خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها، گفت: «انتخابات تبلور مردم‌سالاری، فرصتی برای به صحنه کشاندن مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و زدن مهر تأیید بر کارنامه عملکرد خدمت‌گزاران نظام است؛ پس با سیاه‌نمایی و نادیده‌گرفتن خدمات خادمان، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق نکنیم».

وی با بیان اینکه رجال سیاسی بودن، شرط برجسته نامزدهای ریاست‌جمهوری است، تأکید کرد: «باید دقت کرد آیا من یا هر فردی که پشت تریبون از بیکاری جوانان دم می‌زنم در ادوار دیگر نیز چنین دغدغه‌ای داشته‌ایم یا خیر؟ چرا کار دولت‌ها را نادیده می‌گیرید؟ بهتر است این نامزدها که بی‌شک پیش از این در گوشه‌ای از ممکلت سکان اموری را در دست داشته‌اند فقط از برنامه‌های خودشان برای مردم بگویند».

این نماینده مجلس اضافه کرد: «در فرهنگ ایرانی ۴۰ واژه برای تکامل وجود دارد و بر اساس این باور درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی که جان‌مایه هزاران شهید و ایثارگر است، به سن ۴۰ سالگی رسیده است و این مردمی‌ترین انقلاب جهان، هر روز پس از تثبیت و تکامل، پله‌های توسعه و پیشرفت را طی می‌کند؛ لذا دوری از هرگونه بی‌برنامگی، پرهیز از تندرویی‌ها و حرکت در مسیر عقلانیت، میانه‌روی و توجه به منافع ملی از جمله مهم‌ترین شاخص‌‎های دوران بلوغ و تکامل جامعه است».

بیرانوندی همچنین گفت: «دنیا بداند مردم ایران وارث فرهنگی هستند که بنی ‌آدم را اعضای یک پیکر می‌دانند و کودکان ما می‌سرایند: چو ایران نباشد تن من مباد».

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور، گفت: «استقبال جوانان لر در ستادهای تبلیغاتی بیش از اینکه شنیدنی باشد دیدنی است. همین جوانان تلاش‌های دولت شما را در استان لرستان و در راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت، کارخانه فولاد و‌گهر به یاد دارند؛ اما متاسفانه این را هم به خاطر دارند که این تورم و بیکاری از چه سال‌هایی در جامعه به جا مانده است و توقع دارند در دولت بعدی شما مورد عنایت ویژه قرار گیرند».

وی اضافه کرد: «مردم لرستان دوشادوش همه مردم ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر تلاش خواهند کرد؛ مردم قدرشناس ایران صحنه‌های به یاد ماندنی دفاع فرزندان خود از دستاوردهای هسته‌ای را که قدرت‌شان دشمنان را به اعتراف وا داشته بود به خاطر دارند و می‌دانند نگاه دیروز دنیا نسبت به ایران چگونه بوده و اکنون چگونه است».

بیرانوندی در پایان، ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم، خواستار توجه بیش از پیش دولت به وضعیت این اقشار شد.

دیدگاه ها

بیچاره بیکار در گفته :

آقای بیرانوند شما هم به جای نمایندگی تبلیغات نکن برادر عزیز ,,,نماینده مردم هستی چرا شان نمایندگی را رعایت نمیکنی رییس ستاد تبلیغاتی شدی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :