کد خبر : 8498
تاریخ انتشار : 16 مارس 2014 - 12:47
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,199 بازدید

عبدالله مومنی آزاد شد

عبدالله مومنی از فعالان سابق دانشجویی روز پنجشنبه بعد از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.   هومیان نیوز : یکی از نزدیکان عبدالله مومنی در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: عبدالله مومنی روز گذشته بعد از اتمام محکومیت 4 سال و یازده ماهه خود از زندان اوین آزاد شد. وی اضافه کرد که […]

عبدالله مومنی از فعالان سابق دانشجویی روز پنجشنبه بعد از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.

 

هومیان نیوز : یکی از نزدیکان عبدالله مومنی در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: عبدالله مومنی روز گذشته بعد از اتمام محکومیت 4 سال و یازده ماهه خود از زندان اوین آزاد شد.

وی اضافه کرد که آزادی عبدالله مومنی یک روز پیش از پایان محکومیتش صورت گرفته است.

بنابراین گزارش ، در پی اتمام دوره محکومت پنج ساله عبدالله مومنی از زندان اوین ، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) به همراه جمعی از اعضای سازمان جوانان مجمع جمعه شب در منزل آقای مومنی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سیدهادی خامنه‌ای از پایداری و صبر و مقاومت خانم آدینه‌وند همسر مومنی تقدیر کرد و برای عبدالله مومنی سلامت و سعادت و توفیق در کار و زندگی و خدمت به خانواده و جامعه آرزو کرد. این فعال سیاسی اهل شهرستان کوهدشت در ۳۰ خرداد ۸۸ دستگیر و بعد از تحمل چهار سال و یازده ماه حبس در زندان اوین روز پنج شنبه ۲۲ اسفند آزاد شد. در این دیدار جمعی از نمایندگان سابق مجلس ، فعالان سیاسی و دانشجویی و نیز فعالان زنان و فعالان کارگری حضور داشتند.

دیدگاه ها

درود بر مومنی

[پاسخ]

صادق در گفته :

جناب آـقای عبداله مومنی رسیدنت بخیر مشرف شدن شما را به آغوش گرم خانواده صبور تان تبریک عرض میکنم انشاالله که در سایه امام عصر (عج)موفق موید باشید.

[پاسخ]

محمود مهکی قم در گفته :

سیاست بالا وپایین دارد،محمد مرسی را ببین! بعد از حبس شما به حکومت رسید وقبل ازآزادیتان به حبس اندر،وخلاصه از باب تواصی
به حق که امر قرآن است شما را به بازشناسی راه حق ومیانه روی در امور دعوت مینمایم

[پاسخ]

دلسوز استان در گفته :

دورود بر صبر و استقامت راد مردان ایران زمین بخصوص جناب اقای مومنی.
صبر و استقامتتان مایه شکوفائی جوانه های امید در کشور است.

[پاسخ]

SONY در گفته :

Mahmood jan bikhial

[پاسخ]

همشهری در گفته :

سلام بر کسی که هم نام خاتم انبیا ست وبر خانواده صبور وشکیبای شما.خدا میداند که در دعای گاه گاه خود برا رهایی از بند تمام محبوسین دعا کردم ومیکنم وفقط میگویم خدا راشاکرم که ان مهربان خالق هستی دعای من کمترین را شنید

[پاسخ]

آقای مهکی
مثل اینکه پیامبر بودی ما نمی دونستیم

[پاسخ]

عليرضا آزادبخت در گفته :

آه عبدالله…!!كدام عبدالله؟
از اين كه تا فرصتي ديگر،هواي اين سوي زندان را نفس مي كشي خوشحالم.سال ها پيش وقتي فتيله ي بي رمق دولت اصلاحات تازه روشن شده بود،نوشته اي با عنوان “كدام عبدالله؟”اندر مقايسه ي عبدالله هاي معروف آن روزگار نوشتم كه در پايان همين كامنت چند خط اولش را مي آورم.
اما هنوز هم بعد از سال هامشكل انطباق “عبدالله” به مصداق بيروني و عيني “عبدالله” لاينحل و از هرچشم حكايت فيل در تاريكي مولاناست.
باري اگر انسان آزاد آفريده شده است دريغ اينجاست كه بسياري از حبس و بند كساني مسرور و از ابراز و اعلام آن مغرور مي شوند اما گروهي كه در حرف به آزادي نزديك تر مي آيند به وقت آزادي همان كس شادي شان را به اكراه و ايما جان مي كنند!!!

((کدام عبدالله؟
نه برای شما جوانان عزیزی که به قدر« ذره” المثقالی» از اکسیژن« شراًیره ی» طاغوت در سلول های بدن مطهرتان تزریق نشده است و از این رو امروز پر از نشاط و امید و فراخ فهمی و گشاد ذهنی هستید،بلکه برای ما، موجودات دهه های 40 و50 که به جستن و تخیل و تکرار وقتی خوش، به گذشته بر می گردیم وبا عصای آبنوس خاطرات کودکی مان ،امروز را به فردا می کشیم ،یاد آوری متن کتاب های درسی ،لذت ویژه ای دارد.باور کنید هنوز بوی نیم روی کوکب خانم ،صدای گرسنگی گاو حسنک کجایی، لرزیدن خروس سر به هوای خاله مرجان، خیسی کتاب گم شده ی تصمیم کبرا،های های چوپان دروغ گو و… را در خلوت های لبریز از گذشته امان حس می کنیم.اگر چه ممکن است شما با بسیاری از تصمیم های به عمل نرسیده ی کبراهای اطراف، و های و هوی انبوه چوپان های دروغ گوی اکناف، آشنا باشید ،اما حق دارید که نه عبدالله بّری را بشناسید و نه عبدالله بحری را. ولی ما می شناسیم . حتی بوی ماهی های عبدالله بحری و سنگینی تور خیس ماهی گیری عبدالله بّری را حس می کنیم . مهم نیست که این دو عبدالله را می شناسید یا نه، اگر طالب شناختن عبدالله باشید ، عبدالله های بسیاری برای شناختن هست ، ازهمین عبدالله مومني روستایی همشهریتان تا عبد الله انصاری، ملک عبدالله ،عبد الله نوری ، عبد الله اوجالان، عبد الله گل و ….))

[پاسخ]

خدا باصابرین است.وقطعا با هرسختی آسانیست.

[پاسخ]

نبوی در گفته :

ان الله مع الصابرین

[پاسخ]

محمود مهکی قم در گفته :

آقای عین سوره والعصر راگفتن وعمل کردن به تواصو بالحق و تواصو بالصبر نشانه پیامبری نیست! تملق نمیدانم ونمیگویم

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :