کد خبر : 26967
تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2016 - 20:27
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 493 بازدید

عضو حقوقدان شورای شهر خرم‌آباد در گفت‌وگو با هومیان‌نیوز: شهرداری باید جشن کاغذ را لغو می‌کرد!

  رضا حاصلی، عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به هومیان‌نیوز گفت:«وقتی گرد و غبار لرستان را فرا گرفته جشن کاغذ باید لغو شود تا مردم و کودکان در معرض گرد و غبار قرار نگیرند». براساس اعلام شهرداری خرم‌آباد جشن کاغذ قرار بوده است در منطقه‌ی کیو خرم‌آباد و در ساعت 21 و 30 شامگاه […]

رضا حاصلی

 

رضا حاصلی، عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به هومیان‌نیوز گفت:«وقتی گرد و غبار لرستان را فرا گرفته جشن کاغذ باید لغو شود تا مردم و کودکان در معرض گرد و غبار قرار نگیرند».

براساس اعلام شهرداری خرم‌آباد جشن کاغذ قرار بوده است در منطقه‌ی کیو خرم‌آباد و در ساعت 21 و 30 شامگاه جمعه 28 خردادماه برگزار شود. در این آیین ترویج می‌شود که کاغذ دورریز همچون دفتر و مقوا زباله نیست و از شهروندان تقاضا شده است اینها را تحویل بدهند و هدیه دریافت کنند.

شعار این آیین چنین است: کاغذ باطله زباله نیست. هدف تقویت بازیافت کاغذ است. اما گرد و غباری که جمعه به لرستان حمله کرد میزان آلودگی هوای شهرهایی چون خرم‌آباد و پلدختر را بیش از 16 برابر حد مجاز کرده است. در چنین شرایطی مدیرکل ستاد بحران استانداری لرستان رضا آریایی توصیه کرده است شهروندان در منزل بمانند. به گفته‌ی آریایی وضعیت هوای خرم‌آباد و پلدختر و شهرهای غربی لرستان خطرناک است. سازمان هواشناسی نیز گزارش داده است وضعیت آلودگی هوای استان که ناشی از هجوم ریزگردهاست تا شنبه تداوم دارد.

رضا حاصلی به ما می‌گوید:«تا این لحظه که شامگاه جمعه 28 خردادماه است این آیین لغو نشده است و به اعتقاد ما باتوجه به آلوده بودن هوای خرم‌آباد باید این آیین مثبت به روز دیگری موکول شود». به گفته‌ی حاصلی مکان این جشن میدان نیلوفر کیو است و شهرداری خرم‌آباد باید این آیین را لغو می‌کرد تا به‌ویژه دانش‌آموزان و کودکان در معرض این همه آلودگی گرد و غباری هوا قرار نگیرند.

وی تأکید می‌کند تماس‌هایی با شهردار خرم‌آباد داشته است تا از او بخواهد جشن کاغذ را لغو کند اما موفق نشده به او دسترسی پیامی داشته باشد. در حال حاضر یحیی عیدی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد است.

عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از شهروندان خواست تا جایی که ممکن است در این شرایط آلودگی هوا از منزل خارج نشوند.

کاغذ

دیدگاه ها

محمد ازکوهنانی در گفته :

درود وسلام بر سردار شورای اسلامی شهر خرم آباد جناب آقای حاج رضا حاصلی که در سال1369در خدمت ایشان بودیم

[پاسخ]

محمد در گفته :

قدیمی گفتن اگه می خوای یه کیو خوب بشناسی بروبه همسایگیش یاباش معامله کن !!!!بعدتعریف کن ازش آقامحمد!!!!

[پاسخ]

فعال اصلاح طلب در گفته :

اصلاحات این دوره درخرم
آباد برای شورای شهر لیست میدهد.
منتظر لیست باشید. شورا دردست حامیان دولت خواهدافتاد.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :