کد خبر : 28484
تاریخ انتشار : 25 سپتامبر 2016 - 05:37
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 338 بازدید

عیادت استاندار لرستان، معاون سیاسی استاندار و فرمانده پلیس استان از پلیس وظیفه‌شناس

استاندار لرستان (بازوند)، معاون سیاسی، امنیتی استاندار (شاهرخی)، فرمانده پلیس لرستان (سرتیپ قنبری)، شنبه سوم مهرماه، به عیادت پلیسی رفتند که به علت درگیری با سارقان مسلح، زخمی و در بیمارستان بستری شده است. صبح شنبه، سوم اولین ماه فصل خزان و هم‌زمان با شروع به‌کار مدارس، شهروندانی که مسیر کارشان از مرکز شهر و […]

%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%af%d8%aa

استاندار لرستان (بازوند)، معاون سیاسی، امنیتی استاندار (شاهرخی)، فرمانده پلیس لرستان (سرتیپ قنبری)، شنبه سوم مهرماه، به عیادت پلیسی رفتند که به علت درگیری با سارقان مسلح، زخمی و در بیمارستان بستری شده است.

صبح شنبه، سوم اولین ماه فصل خزان و هم‌زمان با شروع به‌کار مدارس، شهروندانی که مسیر کارشان از مرکز شهر و از دوازده‌برجی و جوار قلعه‌ی باستانی فلک‌الافلاک می‌گذرد دیدند تعداد زیادی پلیس را در این خیابان مرکزی شهر.

بامداد شنبه، مغازه‌ی طلافروشی آنجا مورد سرقت قرار می‌گیرد اما به علت حضور به‌موقع رئیس و مأموران کلانتری 12 خرم‌آباد، «سارقان مسلح»، مجبور به فرار می‌شوند و البته این فرار، همراه با تیراندازی به سوی پلیس است.

استاندار لرستان دستور داده است اقدامات ویژه‌ی مراقبتی برای بهبود حال «پلیس وظیفه‌شناس» در بیمارستان انجام شود. پلیس وظیفه‌شناس کلانتری 12 خرم‌آباد با حضور مراقبتی و به‌موقع خویش، دزدان را ناکام گذاشت و البته خودش در راه صیانت از «امنیت مردم»، زخمی شد.

چند روز پیش نیز یک مغازه‌ی طلافروشی در شهرستان سلسله مورد سرقت قرار گرفت و طلاهایی با ارزش بیش از 600 میلیون تومان، به یغما رفت.

دیدگاه ها

رزمنده سابق در گفته :

دورود بر ین پلیس شجاع و وظیفه شناس بنیاد جانیازان باید با ایشان همانند جنبازان دفاع مقدس بر خورد و از مزایای جانیازی استفاد ه کند.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :