کد خبر : 20819
تاریخ انتشار : 20 آگوست 2015 - 23:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 545 بازدید

فرماندار رومشکان: دهیاران از اجرای طرحهای عمرانی غیرکارشناسی بپرهیزند

  فرماندار رومشکان از دهیارن خواست از اجرای طرحهای عمرانی غیرکارشناسی خودداری کنند. به گزارش هومیان نیوز، محمد محمدی نژاد در جلسه ی کمیسیون حفاری شهرستان رومشکان که با حضور دهیاران بخش های تابعه در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، با اشاره به  لزوم هماهنگی و همکاری بین ادارات متولی انجام طرح های عمرانی روبنایی […]

5

 

فرماندار رومشکان از دهیارن خواست از اجرای طرحهای عمرانی غیرکارشناسی خودداری کنند.

به گزارش هومیان نیوز، محمد محمدی نژاد در جلسه ی کمیسیون حفاری شهرستان رومشکان که با حضور دهیاران بخش های تابعه در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، با اشاره به  لزوم هماهنگی و همکاری بین ادارات متولی انجام طرح های عمرانی روبنایی و ادارات حفار ، گفت: هرگونه حفاری در سطح روستاها باید با هماهنگی بنیاد مسکن وبخشداری انجام شود و ادارات حفار قبل از اقدام به حفاری با دیگر دستگاه ها نیز هماهنگی لازم را به عمل آورند.

فرماندار رومشکان  ادامه داد: در صورت نیاز به حفاری در محل هایی که قبلاً کارهای عمرانی در آن انجام گرفته است ، به گونه ای عمل شود که کمترین آسیب و خسارتی به طرح های قبلی وارد آید و حتی المقدور از دستگاه های برش زن (کاتر) استفاده شود.

محمدی نژاد اظهار داشت: بخشداران و بنیاد مسکن در اسرع وقت نسبت به اولویت بندی طرح های عمرانی اقدام نموده و جهت اجرای این طرح ها هماهنگی لازم را به عمل آورند. وی افزود: کلیه ی دهیاران از اجرای طرح های عمرانی غیرکارشناسی خودداری نموده و قبل از اجرای هر طرحی آن را کارشناسی نموده تا مناسب ترین طرح به مرحله اجرا گزارده شود.

بیان دیدگاه !

نام :