کد خبر : 30286
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2017 - 18:30
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 292 بازدید

قاچاقچي موادمخدر در كوهدشت دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت از دستگيري يك قاچاقچي موادمخدر در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ پاسدار “ياراله عبدي ” در گفت و گو با خبرنگاران ، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي يك قاچاقچي عمده مواد مخدر كه تحت تعقيب ماموران انتظامي و مرجع قضايي بود را دستگير نمودند . […]

نتیجه تصویری برای دستبند دست مجرم
فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت از دستگيري يك قاچاقچي موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار “ياراله عبدي ” در گفت و گو با خبرنگاران ، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي يك قاچاقچي عمده مواد مخدر كه تحت تعقيب ماموران انتظامي و مرجع قضايي بود را دستگير نمودند .
فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت در اين خصوص بيان داشت ،‌ شخصی به هویت معلوم که به اتهام مشارکت در راه اندازی کارگاه تولید هروئین و نگهداری 25.5 کیلو گرم هروئین و 6 کیلوگرم مرفین تحت تعقیب این پلیس بود توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامي دلالت داده شد.
وي ادامه داد ، متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به همراه تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي گرديد .
سرهنگ عبدي بيان داشت: در راستاي طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، عوامل انتظامي شهرستان در نقاط مختلف اقدام به بازرسي سه باب منزل فروشندگان مواد مخدر نموده كه در اين راستا مقاديري مواد مخدر به همراه آلات مصرف و تعدادي مهمات را كشف و تعداد 3 نفر متهم را دستگير و به مرجع قضايي معرفي نمودند.

دیدگاه ها

بیکارخان در گفته :

نیروی انتظامی فداکاری خود را انجام داده وقابل تقدیراست الان نوبت قوه قضاییه است که بایدچنان نقره داغی ازاین جانیان سوداگربکنند که اقدام قضایی زبان زد خاص وعام شود

[پاسخ]

همشهری در گفته :

باسلام وخسته نباشی خدمت تک تک اعضای نیروی انتظامی.لطفا فکری هم برای جمع کردن مشروب فروشان بکنید.والله خوب دارن درآمدزایی میکنن!!!ماشین شاسی بلندزیرپامیندازن!!!کسی هم عین خیالش نیست!چرا؟من به عنوان یک شهروندجواب این سوالم رامیخواهم!

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :