کد خبر : 20861
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2015 - 16:51
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,600 بازدید

فرماندار کوهدشت: استفاده شخصی از ماشین های اداری حرام است / برای هرکدام از این مدیریت ها خون انسان هایی ریخته شد که بهترین های روی زمین بودند

فرماندار کوهدشت استفاده از ماشین های اداری برای کارهای شخصی را حرام عنوان کرد و از مدیران خواست از امکانات اداری در خدمت سلایق انتخاباتی خود بهره نبرند. به گزارش هومیان نیوز، کرم محمدی در جمع مدیران اداری کوهدشت با بیان این که اگر امروز ایران جزو قدرت های دنیاست و هیچ معادله وتصمیمی در […]

9
فرماندار کوهدشت استفاده از ماشین های اداری برای کارهای شخصی را حرام عنوان کرد و از مدیران خواست از امکانات اداری در خدمت سلایق انتخاباتی خود بهره نبرند.
به گزارش هومیان نیوز، کرم محمدی در جمع مدیران اداری کوهدشت با بیان این که اگر امروز ایران جزو قدرت های دنیاست و هیچ معادله وتصمیمی در دنیا بدون حضور و نظر کشور ما صورت نمی پذیرد، ناشی از پیشینه ای است که این ملت دارند. فرماندار کوهدشت ادامه داد: این پیشینه متعلق به ملتی است که دیروز جانانه مقاومت کرد وامروز توانست حق مسلم خود را از دنیا بگیرد و تثبیت کند.
فرماندار کوهدشت بیان داشت: پیشینه ی این ملت متعلق به شهدایی است که یک چیز مورد توافق همه ی آن ها بود و آن پاسداری از انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی بود و اگر به وصیت نامه ی تمام شهیدان نگاه کنیم، می بینیم که پاسداری از حریم دین، قرآن و انقلاب توصیه شده است.
وی یادآور شد: این ملت همیشه از دین و کشورشان حمایت کرده اند و امروز باید قدر بزرگواری های آنان را بدانیم و احساس نکنیم برای رسیدن ما به مدیریت ها هزینه های اندک داده شده است بلکه باید بدانیم برای هرکدام از این مسئولیت ها و مدیریت ها خون انسان هایی ریخته شد که بهترین های روی زمین بودند.بنابراین خیال نکنیم چون مدیریت داریم از دیگران بهترهستیم.
کرم محمدی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن چه که در اختیار داریم متعلق به اسلام و نظام است و هیچ مدیری حق ندارد از امکاناتی که در اختیار دارد به سود یا علیه کسی استفاده کند.وی افزود: انتخابات حق الله نیست و حق الناس است و همه ی رای دهندگان و کاندیداها از ما انتظاردارند تا انتخاباتی سالم برگزارشود و ما به عنوان مجری حق نداریم در آرای مردم کوچک ترین دخل و تصرفی داشته باشیم.
محمدی اظهارداشت: بعضی جاها از ماشین های دولتی برای انجام کارهای شخصی استفاده می شود و ممکن است ماشین های اداری در دست بچه های مدیران باشد. وی یادآورشد: این کار حرام است و ماشین باید در جهت انجام وظیفه استفاده شود و درغیراین صورت یک ظلم مضاعف است برمجموعه ای که خدمت می کند.

دیدگاه ها

ويريار در گفته :

جناب اقاي محمدي باسلام ،مستحضريدبرخي ادارات ماشين بلاك شخصي دارن،جمعه تشريف بيارين كوه هاي اطراف،دراختيارخانه وخانودشون ماشين،بعضي اصلا مال خودشونه،احساس مالكيت دارن ،ولي فقط برا استفاده

[پاسخ]

محمد در گفته :

جناب فرماندار ضمن احترام باید عرض نمایم اول نگاهی به خودروهای فرمانداری بکنید و ببینید چگونه به صورت خانوادگی از اونا استفاده میشه و قطعا جنابعالی به این امر واقف میباشید . بخصوص بخشداریهای تابعه.

[پاسخ]

ر- پ در گفته :

خواهشمندیم پیگیری کنید

[پاسخ]

دوستي در گفته :

سلام ،بخشداران

[پاسخ]

ایوب در گفته :

با همه ارادتی که به فرماندار داریم ولی این نکته رو از خود فرمانداری شروع کنید….

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

به قول سعدی علی الرحمه .به عمل کار بر آید به سخندانی نیست

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

سلام آقای فرماندار دستگاههای راهسازی این اداره ظاهراً در امورات شخصی بکارگیری میشوند ، لطفا دستور بررسی صادر فرمایید ، خوشحال می شویم اگر اینگونه نباشد .

[پاسخ]

امین مردم در گفته :

سلام بر جناب آقای محمدی عزیز ،لطفااز همون ساختمون فرمانداری خودتون شروع کنید ..بخصوص بخشداران محترم

[پاسخ]

یونس-تهران در گفته :

مهندس از هر جا شروع میکنی فقط شروع کن

[پاسخ]

سیاوش در گفته :

با سلام خدمت فرماندار محترم کوهدشت
جناب آقای محمدی بعنوان مثال شما دانشگاه آزاد کوهدشت رو چک کنید

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :