کد خبر : 27895
تاریخ انتشار : 21 آگوست 2016 - 09:06
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 523 بازدید

محمد بیرانوندی: باید در استان نهضت مطالبه‌گری به‌راه بیفتد

رونمایی از ایده‌ی صیدمحمدخان برای سرعت‌بخشی به زیرساخت‌سازی:  هر سه چهار مدیر، موظف به تعیین تکلیف یک پروژه  همه باید تلاش کنیم یک نهضت مطالبه‌گری در استان به راه بیفتد. نماینده خرم‌آباد و دوره‌چگنی با اعلام این مطلب به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت: «همه چه مردم چه مسئولان باید در این نهضت مطالبه‌گری شرکت کنند و […]

صیدمحمدخان

رونمایی از ایده‌ی صیدمحمدخان برای سرعت‌بخشی به زیرساخت‌سازی:

 هر سه چهار مدیر، موظف به تعیین تکلیف یک پروژه

 همه باید تلاش کنیم یک نهضت مطالبه‌گری در استان به راه بیفتد.

نماینده خرم‌آباد و دوره‌چگنی با اعلام این مطلب به خبرنگار هومیان‌نیوز گفت:

«همه چه مردم چه مسئولان باید در این نهضت مطالبه‌گری شرکت کنند و یک‌صدا باید دنبال رفع محرومیت از استان لرستان باشیم».

محمد بیرانوندی تصریح کرد:

«اینکه فکر کنیم یک نفر به تنهایی می‌تواند مشکلات تلمبار شده‌ی محرومیت این دیار را رفع کند عملیاتی نیست بلکه هر شخصی در هر جایگاهی که خدمت می‌کند باید در تلاش برای رفع محرومیت استان لرستان مشارکت داشته باشد».

بیرانوندی از طرح ویژه‌اش در تقسیم کار پروژه‌ای مدیران استان رونمایی کرد و توضیح داد:

«بنده پیشنهادم و تأکیدم این بوده است که هر سه چهار مدیر موظف شوند مسئول یک پروژه در استان باشند تا با نگاه و با مدیریت فرابخشی بشود به سرعت پروژه‌ها را در لرستان راه‌اندازی کرد و نیز پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام رساند».

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس دهم ادامه داد:

«با نگاه و مدیریت جزیره‌ای مشکلات ما صدچندان می‌شوند و اهمیت دارد که مدیریت از نوع مدیریت سیستماتیک و فرابخشی باشد و مدیران برای شروع یا به اتمام رسیدن پروژه‌ها با یکدیگر همکاری داشته باشند و اگر چنین شود آنگاه هر دو سال یک‌بار شاهد افتتاح پروژه‌هایی مهمی در لرستان خواهیم بود که می‌توانند تا حدود زیادی بیکاری را کاهش داده و اشتغال پایدار را افزایش بدهند».

بیان دیدگاه !

نام :