کد خبر : 30136
تاریخ انتشار : 4 ژانویه 2017 - 19:43
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 391 بازدید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان: 33 درصد صنعت لرستان راکد است/ رشد بیش از 9 درصدی صادرات لرستان

خبرنگار هومیان نیوز: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، محمدرضا صفی‌خانی خبر داد اگر چه 33 درصد صنعت استان لرستان راکد یا نیمه‌فعال است اما در همین هشت ماه سال 95 صادرات استان لرستان 141 میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 9 درصد رشد داشته. صفی‌خانی توضیح […]

%d8%b5%d9%81%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%db%8c

خبرنگار هومیان نیوز:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، محمدرضا صفی‌خانی خبر داد اگر چه 33 درصد صنعت استان لرستان راکد یا نیمه‌فعال است اما در همین هشت ماه سال 95 صادرات استان لرستان 141 میلیون دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 9 درصد رشد داشته.

صفی‌خانی توضیح داد لرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش واردات داشته است.

صفی‌خانی از مثبت شدن تراز تجاری لرستان گفت:

«در هشت ماه امسال، تراز تجاری استان لرستان 216 درصد رشد مثبت را نشان می‌دهد».

صفی‌خانی که در همایش اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی خرم‌آباد و در روز چهارشنبه 15 دی‌ماه سخن می‌گفت، تشریح کرد:«همه‌ی کوشش دولت آن است که مشکلات 33 درصد صنعت راکد و نیمه فعال لرستان رفع شود».

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از یک نگرانی هم گفت:

«بسیاری از تولیدات استان لرستان از گمرک‌ دیگر استان‌ها صادر می‌شوند!».

دیدگاه ها

جمعی از اصلاح طلبان رومشکان در گفته :

شنیدنیهای موثق حاکی است خوشبختانه موجب تغییرات به ایستگاه ساز مان صنعت معدن وتجارت رسیده ودر آینده نزد یک مدیر اصلاح طلب و حامی پرو پا قرص دولت تدبیر امید مصب این سازمان را عهده دار خواهد گرفت آمدن خجسته پور که از جنس حامیان دولت است واز محافظه کاری و روز مرگی به دور می باشد خوش یمن بوده وبه فال نیک می گیریم به همین لحاظ هم از استاندارمحترم وهم از معا ونت دلسوز تقدیر وتشکر می کنیم .

[پاسخ]

اصغر بهرامی-بروجرد در گفته :

وعده ای که ماهاست کنشگران سیاسی منتظر آن بودند اما به علت عملکرد کج دار ومریز معاونت سیاسی سابق به درازا کشید درود وسلام خدا بر آنان باد که به تعهد و عهد و وفای خود عمل میکنند.

[پاسخ]

محمدحسین آزادبخت در گفته :

به احتمال قوی پلدختری ویا کوهدشتی بومی استانمان می باشد واز این بابت خیلی خوشحال وخرسندیم.

[پاسخ]

جمع کثیری از حامیان دکتر روحانی در گفته :

ما دلفانیها از نزدیک شاهد بودیم که مدیر کل صنعت معدن وتجارت در حق دلفان جفا کرد وبه ستم راهبرد ومشی سیاسی احمدی نژاد را در اداره دلفان حاکم کرد وبا چراغ خاموش خواسته ذاتی خودرا به طرز مرموزی اجرایی کرد اما زمانه به شدت باد در گذر است وخاطره تلخ این انتصاب نا فرجام ونا مبارک از ذهن مردم شرسف ونجیب دلفان که بالغ بر80 درصد به جاب دکتر روحانی رای دادند پا ک نخواهد شد و ما منتظر اقدام عملی استاندار محترم ومعاونت سیاسی جناب خجسته پور هسیم فردایی دیگر به زودی زود در راه است که چشم دیدن این مردم بی ادعا داشته باشید.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :