کد خبر : 27429
تاریخ انتشار : 21 جولای 2016 - 09:48
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 404 بازدید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: مدیران حضوری قوی در هفته‌ی فرهنگی لرستان داشته باشند/ موضوع «حیثیتی» است

  «حیثیتی است» هفته‌ی فرهنگی لرستان در تهران و همه‌ی مدیران باید به نحو مطلوب در این آیین مشارکت فعالانه‌ای برای معرفی استان داشته باشند. این گفته‌ی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، شیخ «حمیدرضا حنان» است که در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری هفته‌ی فرهنگی لرستان بیان شد. شیخ تشریح کرد:«هفته‌ی فرهنگی استان لرستان که […]

حنان 1

 

«حیثیتی است» هفته‌ی فرهنگی لرستان در تهران و همه‌ی مدیران باید به نحو مطلوب در این آیین مشارکت فعالانه‌ای برای معرفی استان داشته باشند.

این گفته‌ی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، شیخ «حمیدرضا حنان» است که در جلسه‌ی هماهنگی برگزاری هفته‌ی فرهنگی لرستان بیان شد.

شیخ تشریح کرد:«هفته‌ی فرهنگی استان لرستان که قرار است در تهران برگزار شود یک فرصت استثنایی است برای اینکه همه‌ی پتانسیل‌های فرهنگی و اقتصادی استان لرستان به بهترین شکل ممکن معرفی شود».

به گفته‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین حنان در این نشست که از 25 مردادماه در پارک گفت‌وگوی تهران برپا می‌شود قرار است 40 دستگاه و اداره‌‌ی استان در 70 غرفه‌ی نمایشگاهی، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی استان لرستان را به نمایش بگذارند.

حنان بیان داشت:«هم‌زمان با برنامه‌های روزانه‌ی این هفته نشست‌های تخصصی متنوعی نیز برگزار خواهد شد و کوشش آن است فعالیت‌های دولت تدبیر در این سه سال گذشته معرفی شود».

شیخ درباره دو همایش توضیح داد که همایش فرهنگی و اجتماعی 25 مردادماه و همایش اقتصادی، یک روز بعدش، برگزار می‌شود و معاون اول رئیس‌جمهور سخنرانی خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران خواست چشم‌انداز‌های برنامه‌ای ادارات و دستگاه‌های خویش را نیز در نمایشگاه هفته‌ی فرهنگی ارائه دهند.

نشست هماهنگی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای برپایی هفته‌ی فرهنگی لرستان، صبح چهارشنبه 30 تیرماه به ریاست معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان (سیدسعید شاهرخی) در محل دفتر استاندار لرستان برگزار شد.

اشاره می‌شود هفته‌ی فرهنگی استان لرستان قرار است از 25 مردادماه در پارک گفت‌وگوی تهران برگزار شود.

دیدگاه ها

کرم تیموری در گفته :

با توجه به مشکل تردد و زمان بندی در کلان شهر تهران کاش در صورت امکان پیشاپیش برنامه این هفته فرهنگی منتشر شود تا هر کسی به فراخور علاقه اش برای حضور در برنامه های مورد پسندش برنامه ریزی کند. ضمن آنکه برخی از لرستانیهای مقیم تهران با توجه به نوع کارشان امکان اطلاع رسانی برنامه مذکور را در سصح گسترده حتی بعنوان یک خدمت رفاهی در قالب بخشنامه به همکاران خود را دارند.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :