کد خبر : 29383
تاریخ انتشار : 3 دسامبر 2016 - 19:09
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 259 بازدید

مدیرکل کتابخانه‌های لرستان معارفه شد

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر اینکه چه شخصی مدیر نهاد کتابخانه‌های استان لرستان بشود مداح و شاعر مذهبی و عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، علی جهان‌آرا مدیر این مجموعه شد و آیین معارفه‌ی وی هم عصر شنبه 13 آذرماه برگزار شد. رصد کردن دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان به ویژه […]

جهان‌آرا

تهیه خبر/ خبرنگار هومیان‌نیوز:

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر اینکه چه شخصی مدیر نهاد کتابخانه‌های استان لرستان بشود مداح و شاعر مذهبی و عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، علی جهان‌آرا مدیر این مجموعه شد و آیین معارفه‌ی وی هم عصر شنبه 13 آذرماه برگزار شد.

رصد کردن دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان به ویژه اصلاح‌طلبان مرکز استان نشان می‌دهد از این انتصاب راضی نیستند؛ زیرا اصلاح‌طلبان ناراضی از این انتصاب، جهان‌آرا را اصلاح‌طلب نمی‌دانند.

علی جهان‌آرا عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است.

او در زمان مدیرکلی علی ماکنعلی در آموزش و پرورش استان لرستان، مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بود.

بی‌تردید استاندار لرستان، هوشنگ بازوند در جریان این انتصاب بوده است؛ زیرا نیرویی که قرار است مدیر شود ساخت اداری چنین است که ابتدا از طرف استانداری به تهران معرفی می‌شود.

تحلیل برخی کنش‌گران اصلاح‌طلب این است که مدیریت استاندار فعلی لرستان از نوع «مدیریت ائتلافی متفاوت‌ها» است.

به عبارت ساده‌تر استاندار لرستان تلاش می‌کند یک مدیریت موزاییکی در استان را سکان‌داری کند؛ شاید هم نام این روش مدیریتی، «ترکیب تضادهاست».

در روش موزاییکی تلاش می‌شود انواع گرایش‌های سیاسی در ترکیب انتصابات قرار گیرند.

مهم‌ترین عیب این نوع روش مدیریت آن است که احتمال دارد ریسک سرخوردگی حامیان اجتماعی اصلاحات را در استان لرستان افزایش بدهد؛  اما به هرحال، برای خودش، یکی از روش‌های مدیریتی در حوزه‌ی انتصابات است.

همین چند روز پیش بود که حبیب‌اله خجسته‌پور که در سال 92 رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان لرستان بود با حکم بازوند به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی منصوب شد و موجی از شادی و شادباش در بین اصلاح‌طلبان استان لرستان به راه افتاد.

حالا این طرف قضیه در مورد انتصاب و معارفه‌ی مدیرکل جدید نهاد کتابخانه‌های استان لرستان نارضایتی‌های اصلاح‌طلبان در فضای مجازی تلگرام، قلمی شده است.

رضایت‌ها و نارضایتی‌ها در مورد انتصابات، هر دو به پای استاندار لرستان نوشته می‌شوند.

به هر روی،  علی جهان‌آرا جایگزین علیرضا مختارپور شد.

بیان دیدگاه !

نام :