کد خبر : 30741
تاریخ انتشار : 11 فوریه 2017 - 16:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 698 بازدید

مرافعه‌ی خونین خانوادگی در اطراف خرم‌آباد/ چهار نفر کشته شد

خبرنگار هومیان‌نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی پلیس لرستان، سرهنگ رضا شیراوژن در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا تأیید کرد نزدیک به میانه‌ی روز شنبه 23 بهمن‌ماه، روستای سرطاق شهرستان خرم‌آباد یک زدوخورد خونین خانوادگی به خود دید که در آن چهار نفر به قتل رسیدند. دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد همراه با پلیس به محل رفتند و […]

خبرنگار هومیان‌نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی پلیس لرستان، سرهنگ رضا شیراوژن در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا تأیید کرد نزدیک به میانه‌ی روز شنبه 23 بهمن‌ماه، روستای سرطاق شهرستان خرم‌آباد یک زدوخورد خونین خانوادگی به خود دید که در آن چهار نفر به قتل رسیدند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد همراه با پلیس به محل رفتند و امنیت را دوباره به روستا بازگرداندند.

نیم‌روز شنبه به سرعت شایعه شده در سطح شهر که نزاع خانوادگی در این روستا {منطقه‌ی میان‌گلال}، جان سه مرد و یک پسر هفت ساله را به علت اصابت گلوله ستانده است.

کارآگاهان به سرعت در پی تعقیب آدم‌کُش‌ها رفته‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد، فضل‌اله رشیدی هم در صحبت با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفته است دو منزل نیز در محل «مرافعه‌ی خونین»، به آتش کشیده شدند.

و فرماندار شهرستان خرم‌آباد، اسد عبدالهی خبر داد که نشست فوری شورای تأمین مرکز استان، آخر روز شنبه برای بررسی ویژه تشکیل شده است.

کنترل عصبانیت از مباحث مهم مهارتهای اکتسابی در تعاملات اجتماعی است. خشمگین‌شدن و نداشتن مهارت و توانایی کافی برای به کنترل آوردن «زمام غضب»، به شتاب، قتل یا کُشتار را به‌دنبال دارد.

بیان دیدگاه !

نام :