کد خبر : 31124
تاریخ انتشار : 17 مارس 2017 - 20:24
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 443 بازدید

مسئولان زحمتکش و رتبه ی اول خودکشی کشور

  محمد قبادی: چندی پیش سونامی طلاق ، بیکاری و اعتیاد را گوشزد کردیم اما گویا گوش شنوایی نبود و اکنون نیز خودکشی افسار پاره کرده و جولان می دهد،این امور وابسته به هم و مانند یک زنجیره  که اکثرا از بیکاری سرچشمه می گیرند، در جریان هستند. بار روانی بیکاری سبب افزایش خشونت ، […]

 

محمد قبادی:

چندی پیش سونامی طلاق ، بیکاری و اعتیاد را گوشزد کردیم اما گویا گوش شنوایی نبود و اکنون نیز خودکشی افسار پاره کرده و جولان می دهد،این امور وابسته به هم و مانند یک زنجیره  که اکثرا از بیکاری سرچشمه می گیرند، در جریان هستند. بار روانی بیکاری سبب افزایش خشونت ، افسردگی و رفتارهای خود آسیب رسان ( خود زنی،اعتیاد و خودکشی ) و دیگر آسیب رسان (درگیری ها و قتل هایی بدلیل کاهش سطح تحمل به دلیل عدم تغذیه مناسب روحی و روانی )می شود.جوانانی که باید مولد جامعه باشند و نیروی پیشران اجتماع و اقتصاد، به دلیل عدم وجود کار با حقوق مکفی یا در کافه ها و مکان های آسیب زا در حال گذراندن ایام شباب به بطالت هستند و یا مجبور به مهاجرت به شهر رویایی تهران می شوند برای شغل آینده دار کارگری که ثمره اش اگر اعتیاد یا سایر بیماری های رفتاری نباشد سرد شدن روابط خانوادگی مخصوصا در بین متاهلین است.چرا استان لرستان که یکی از جوان ترین استان های کشور است باید در محرومیت مطلق باشد؟چرالرستان و جوان لرستانی باید میزان بیش از حد نرمال بیکاری را داشته باشد؟ آیا دلیلش بی استعدادی جوانان و مردم لرستان است یا اشتباه آنها در انتخاب هایشان یا شاید دلیلش عدم درخواست و پیگیری است.

با توجه به آمار رسیده بعضی استانها در اشتغال زایی اول شده اند ، بعضی در کارآفرینی اول شده اند ، بعضی در جذب توریست ، بعضی در صادرات محصولات کارخانه هایشان به خارج استان و خارج کشور عنوان اول را کسب کرده اند، بعضی استان ها نیز عنوانی کسب نکرده اند، ولی استان لرستان با توجه به تلاش شبانه روزی نمایندگانش در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین زحمتکش که مفتخر به دادن وعده ساخت کارخانه های مختلف ( از قبیل خودرو سازی،قطعات خودرو ،پتروشیمی،ذوب آهن وسد معشوره برای ایجاد صدها شغل و صادر کردن محصولات به خارج و… برای از بین بردن بیکاری ،ایجاد مکان های تفریحی شاد و سالم برای جوانان و… هستند ، متاسفانه یکی از رتبه های اول کشوری خودکشی به لرستان رسید، این در حالیست که پیشتر رتبه های بالای بیکاری را نیز به خود اختصاص داده بودیم.

خسته نباشید به نمایندگان خدوم و مردمی استان لرستان!!

نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی دقیقا چه کاری انجام می دهند که در استان لرستان خبری از یک کارخانه معتبر نیست!!! نمایندگان استان چرا نمی توانند مجوز ساخت سد معشوره را بگیرند که برای استان لرستان سود مطلق است و با کمال ناباوری بعضی هیچ تلاشی نمی کنند و فقط یک شو تلوزیونی و خبری راه می اندازند و از طرف دیگر یکی از نمایندگان مخالف این طرح است و استدلالش همان استدلال ترکمانچای است که چند نفری از این سد ضرر می کنند ولی نمی گوید که صد ها باغ و کشت های کشاورزی بدون نیاز به منابع زیر زمینی آباد می شوند و همان چند نفر درامد بیشتری خواهند داشت و قضیه چیزی دیگر است !!! ذوب آهن رومشکان که دیگر معرکه است بعد از چهار سال فقط تابلویی دارد به اسم رومشکان و دیگر هیچ ، به نظر شما یک کارخانه که مجوز ، سرمایه گذار و نیروی انسانی لازم آماده به کار و… را دارد چرا وارد فاز ساخت نمی شود؟احتمالا منتظر دور بعد انتخابات است کارخانه محترم !!!

کاش لرستان گذرگاه تاریخ هیچ وقت درگیر سیاست زدگی نمی شد،کاش لرستان در مجلس هیچ نماینده ایی نداشت که باعث شود هر چهار سال یکبار به جان هم بی افتیم و بعد او برود در مجلس و عیش جهان ببرد و به لطف آراء ما به سفرهای خارجه رفته و ما مردم چهار سال با هم در دشمنی خونی به سر ببریم و نتیجه اش بشود بیشترین آمار بیکاری،خودکشی و… کشور به جای بیشترین اشتغال زایی،کارآفرینی و…

نمایندگان  و مسئولین محترم استان لطفا با سعه صدر جواب بدهند ، دستاوردشان  برای مردم در 1 سالی که از این دوره مجلس گذشت چه بود؟ آنهایی هم که دو دور است تشریف دارند لطفا افتخارات دور قبل را نیز بیان بفرمایند؟

 

 

بیان دیدگاه !

نام :