کد خبر : 18730
تاریخ انتشار : 21 می 2015 - 15:31
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 716 بازدید

مسئول ستاد دکتر روحانی در سپیددشت: در حوزه سیاسی اتفاق خاصی در شهرمان نیفتاده/ در بر همان پاشنه می چرخد!

اختصاصی هومیان نیوز/ گروه سیاسی: برخی از اصلاح طلبان سپیددشت اعتقاد دارند موج تغییرات به این شهر نرسیده و حوزه سیاسی استان هیچ جلسه ای برای شنیدن مطالبات ایشان برگزار نکرده است». به گزارش گروه سیاسی/ حیدر انصاری/ مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهر سپیددشت و بخش پاپی/ ظهر پنجشنبه همزمان با سفر استاندار […]

لرستان

اختصاصی هومیان نیوز/ گروه سیاسی: برخی از اصلاح طلبان سپیددشت اعتقاد دارند موج تغییرات به این شهر نرسیده و حوزه سیاسی استان هیچ جلسه ای برای شنیدن مطالبات ایشان برگزار نکرده است».

به گزارش گروه سیاسی/ حیدر انصاری/ مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهر سپیددشت و بخش پاپی/ ظهر پنجشنبه همزمان با سفر استاندار لرستان به شهر سپیددشت در گفتگوی ویژه با خبرنگار ما اظهار داشت:«بیست ماه از قدرت گرفتن دولت روحانی میگذرد اما تاکنون شاهد تغییرات جدی در شهر سپیددشت نبوده ایم و انگار قرار نیست موج تغییرات مدیریتی برآمده از روی کارآمدن دولت دکتر روحانی به این شهر برسد».

انصاری ادامه داد:«متأسفانه بچه های اصلاح طلب سپیددشت و بخش پاپی کاملاً ناامید شده اند زیرا سپیددشت از نظر تغییرات مدیریتی بر همان پاشنه پیشین میچرخد و اتفاق خاصی در این شهر نیفتاده است».

وی توضیح داد:«فقط همین را بگویم که فعالان سیاسی اصلاح طلب سپیددشت تا جایی که من اطلاع دارم از وضع موجود از نظر شاخص سیاسی راضی نیستند».

از عملکرد «دفتر سیاسی» استانداری راضی نیستیم!

او تشریح کرد:«دفتر سیاسی استانداری لرستان جلسات منظم با فعالان سیاسی حامی تدبیر و امید سپیددشت و بخش پاپی نداشته است و انگار سپیددشت به فراموشی سپرده شده و متأسفانه ما در این رابطه راضی نیستیم».

انصاری ادامه داد:«باتوجه به اینکه انتخاباتهای مهمی در پیش داریم فعالیت سیاسی اصلاح طلبان در سپیددشت بسیار کمرنگ شده است زیرا ما کاملاً دلسرد شده ایم و انتظار داریم از حوزه سیاسی استانداری که به مطالبات ما توجه کند و جلسات منظم با فعالان سیاسی حامی تدبیر و امید از جمله فعالان حامی تدبیر و امید سپیددشت و بخش پاپی داشته باشد که متأسفانه تاکنون اقدام خاصی در این رابطه ندیده ایم».

دیدگاه ها

رضا در گفته :

به خدا قدرت إصلاح طلبان در اين زمان كمتر از چند سال قبل هست

[پاسخ]

آرش در گفته :

راست میگه آقای انصاری، متاسفانه تغییراتی در سطح بخش پاپی با مرکزیت شهر سپیددشت بوجودنیومده ومدیران دولت قبلی همچنان ب کار خود ادامه میدن

[پاسخ]

محمد در گفته :

متاسفانه بیست ماه است که فقط وعده ی سر خرمن میشنویم و هیچ تغییراتی صورت نمی گیرد

[پاسخ]

هوادار سابق استاندار بومي در گفته :

آقاي انصاري بگرديد دنبال يك نسبت فاميلي با يكي از افراد فوق.

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

جناب آزادبخت سردبیر محترم
مطالب شما جای تامل دارد.در جهت سیاستهای دولت تدبیر و امید و بر اساس شعار سال که سال همدلی و همزبانی است.چرا اخبار حوزه معاونت سیاسی را در سایت منتشر نمیکنید که مردم بدانند ایشان چقدر دعدغه استان را دارند.مطلبی که پاسخ استاندار در آن نیامده در مقابل سوال یک نفر از استاندار را چگونه می نویسید!!!!!
جهت گیری شما جای تامل دارد!!!!!!!
البته اگر این کامنت من تایید شود!!!!!!

[پاسخ]

هومیان نیوز پاسخ در تاريخ شنبه 23 می , 2015 11:21 ب.ظ:

حق هر رسانه است دیدگاه و سیاستهای خاص خودش را داشته باشد /این کاملا طبیعی است/ با احترام/ شرفی (دبیر سرویس خبر).

[پاسخ]

؟ در گفته :

حاجی شما پیا گپیسی

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :