کد خبر : 6296
تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2013 - 07:55
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,685 بازدید

” از شیرز تا کنی کوخا ” ساخته شد / مستندی دیگر از بهمن ابراهیمی

کارگردان مستند ” از شیرز تا کنی کوخا ” از آماده شدن این مستند برای پخش در شبکه جهانی جام جم خبر داد. به گزارش هومیان نیوز: بهمن ابراهیمی ، تهیه کننده و کارگردان مستند ” از شیرز تا کنی کوخا ” در این رابطه به خبرنگار هومیان نیوزگفت: این مستند ۴۰ دقیقه ای نگاهی […]

کارگردان مستند ” از شیرز تا کنی کوخا ” از آماده شدن این مستند برای پخش در شبکه جهانی جام جم خبر داد.
به گزارش هومیان نیوز: بهمن ابراهیمی ، تهیه کننده و کارگردان مستند ” از شیرز تا کنی کوخا ” در این رابطه به خبرنگار هومیان نیوزگفت: این مستند ۴۰ دقیقه ای نگاهی است گردشگرانه به زیبایی های بکر شمال شهرستان کوهدشت از روستای زیتون در کناره ی سیمره تا چشمه ی کنی کوخا بر بلندی های کوه مپل که شامل منطقه ی شیرز و زرون می باشد.

1398695_388914671211048_951109834_o
ابراهیمی درباره مراحل تصویر برداری و ضبط این مستند گفت : تصویر برداری این کار ازبهمن ماه ۱۳۹۱ شروع شد و با در نظر گرفتن ضرورت فصلی تا مهر ۹۲ طول کشید . وی همچنین افزود: کار تدوین این مستند به دلیل زیبا بودن پلانها و سختی انتخاب ، بسیاردشوار بود لذا حدودا بیست روز زمان برد تا ۲۵۰ پلان از بین ۲۷۰۰ پلان تدوین نهایی خورد.

1404487_401537753282073_623607075_o (1)
کارگردانی ، تصویر برداری و نویسندگی این مستند را بهمن ابراهیمی برعهده داشته است و سیف الله غضنفری بعنوان راوی، به بیان زیبایی های مناطق مختلف در این مستند پرداخته است.هماهنگی و برنامه ریزی ضبط را فرزاد میرزایی ، مجتبی ابراهیمی ، اسد ابراهیمی و سهیل امرایی برعهده داشته اند. همچنین گفتار متن با صدای شهرام صابونی ، بهمن شکریان و خانم شهرزاد مظفری ضبط شده است. ” از شیرز تا کنی کوخا ” را بهمن ابراهیمی و داریوش ابراهیمی تدوین نموده اند.

603290_287654068003776_1093344563_n-001
مستند ” از شیرز تا کنی کوخا ” دومین کار کارگردان این مستند درباره منطقه زیبای “شیرز” است که پس از کار موفق ” شیرز ، زیبای خوف انگیز” برای پخش از صدا و سیما تهیه و تولید شده است.

دیدگاه ها

بهمن ابراهیمی در گفته :

سپاس از مدیریت سایت تحلیلی خبری هومیان نیوز برای درج خبر … امیدوارم حق مطلب رو تونسته باشم ادا کنم

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

درودبرجناب ابراهیمی حتما مستند قشنگیه به هرحال موفق باشی

[پاسخ]

[…] […]

جمشیدی در گفته :

خسته نباشید آقای ابراهیمی
یادم هست زمانی به واسطه شرایطی که پیش آمده بود، شاهد تلاش،دقت وحوصله ایشان برای گرفتم تصاویر بودم. بارها پیش خودم ایشان را تحسین کردم. برای این مستند ساز خوش ذوق کوهدشتی آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتونم هرچه زودتر نسخه ای از این مستند رو داشته باشم.

[پاسخ]

پوشاک دنیا طهماسبی در گفته :

از تمامی شما عزیزان سپاس گزاریم

[پاسخ]

بهمن ابراهیمی در گفته :

سپاس از جناب جمشیدی وآقای آزادبخت و آقای طهماسبی و همه ی دوستان …..جناب جمشیدی اون روز خیلی به شما زحمت دادیم ممنون

[پاسخ]

كيوان در گفته :

درودبهمن خان دست مريزاد

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

لرستانی .اهل همین دیار

[پاسخ]

لرستانی در گفته :

وهنر یعنی زندگی …ساده میگویم که کاری سخت اما هنرمندانه انجام داده اید.باشد که هر کسی دین خودش در مورد این همه زیباییهای پنهان استانمان ادا کند .یادمان رود زندگی

[پاسخ]

مهران توداری در گفته :

فوق العاده فوق العاده فوقالعاده واقعا زیبا ممنون از تمامی تهیه کننده گان و دست اندر کاران

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :