کد خبر : 15427
تاریخ انتشار : 17 دسامبر 2014 - 18:16
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 819 بازدید

مشکل زمین پتروشیمی کوهدشت به صورت قطعی حل نشده است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: مشکل زمین کارخانه پتروشیمی کوهدشت به صورت قطعی حل نشده است.   الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره آخرین وضعیت کارخانه پتروشیمی کوهدشت، افزود: زمینی که برای این کارخانه در نظر گرفته شده بود بین روستاهای اطراف کوهدشت بود که تحویل پتروشیمی شد اما متأسفانه […]

mirzazadeh-5-4.JPG

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: مشکل زمین کارخانه پتروشیمی کوهدشت به صورت قطعی حل نشده است.

 

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره آخرین وضعیت کارخانه پتروشیمی کوهدشت، افزود: زمینی که برای این کارخانه در نظر گرفته شده بود بین روستاهای اطراف کوهدشت بود که تحویل پتروشیمی شد اما متأسفانه بعداً با نظر منفی محیط زیست مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه این صنعت چون مادر است باید از نظر زیست محیطی فاصله آن رعایت شود، یادآور شد: متأسفانه براساس نظر محیط زیست استان مقدمات خرید زمین دیگری بین دوراهی زانوگه به سمت ابوالوفاء که 100 هکتار زمین است را خریداری کردیم.

ملکشاهی اضافه کرد: به نظر می‎رسد مشکل زیست محیطی که برای این کارخانه در نظر گرفتیم حل شده و تلاش ما بر این است که این کارخانه در زمینی که اول لحاظ کردیم احداث شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با اشاره به اینکه برخی موانع بر سر راه این پروژه وجود دارد، اضافه کرد: یکی از این موانع این است که هنوز بحث زمین این کارخانه به صورت قطعی حل نشده است؛ همچنین از نظر مالی با مشکلاتی مواجهیم اما در مجموع روال عادی آن در حال انجام است.

انتهای پیام

دیدگاه ها

پرسشگر در گفته :

ایشالا ک همه جی حل بشه دشت پهناورکوهدشت همه زمین است وبس همتی باید

[پاسخ]

امرایی در گفته :

\پس به زبان لری می توان گفت ……. ای دسم پ رو او دسم پ رو هر چ ی گو تم د رو

[پاسخ]

احمد در گفته :

ارزش زمین 100 هکتاری ان هم به صورت مجانی یعنی 10 الی 15 درصد پیشر فت پروزه لطفا درج بفرمائید. خدایا به کجا می رویم . کدام سرمایه گذار طرح از زمین مجانی استقبال نمی کند.

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :