کد خبر : 31077
تاریخ انتشار : 15 مارس 2017 - 09:24
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 218 بازدید

معاون اقتصادی استاندار لرستان: اقدامات دولت باید به صورت دقیق اطلاع رسانی شود

معاون اقتصادی استاندار لرستان خطاب به روابط‌عمومی‌ها گفت:«مقایسه، واقع‌بینی و دوری جستن از تبلیغات پوپولیستی، سه رکن مهم یک روابط عمومی موفق است». مهرداد غضنفری در نشست متصدیان و مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان لرستان که نزدیک به ظهر چهارشنبه 25 اسفندماه در استانداری لرستان برگزار شد حضور یافت و خطاب به حاضران گفت:«اطلاع‌رسانی دقیق […]

معاون اقتصادی استاندار لرستان خطاب به روابط‌عمومی‌ها گفت:«مقایسه، واقع‌بینی و دوری جستن از تبلیغات پوپولیستی، سه رکن مهم یک روابط عمومی موفق است».

مهرداد غضنفری در نشست متصدیان و مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان لرستان که نزدیک به ظهر چهارشنبه 25 اسفندماه در استانداری لرستان برگزار شد حضور یافت و خطاب به حاضران گفت:«اطلاع‌رسانی دقیق و درست یعنی اینکه اقدامات انجام شده براساس واقعیت‌ها و برمعیار  تحلیل‌های مقایسه‌ای به مردم گفته شود».

این مقام استانی از عملکرد دولت تدبیر و امید در شرایطی که این دولت با محدودیت منابع مالی دست و پنجه نرم می‌کند دفاع کرد و گفت:«دولت در این سه سال در لرستان اقدامات زیرساختی مهمی از جمله رونق بخشیدن به فرودگاه خرم‌آباد و نوسازی آن، ساخت آزادراه اراک به خرم‌آباد، احیاء کشت و صنعت پس از سال‌ها تعطیلی، کسب رتبه‌ی سوم رونق تولید در بین استانهای کشور و احیاء فعالیت 673 واحد تولیدی در لرستان با پرداخت تسهیلات بانکی به مقدار 550 میلیارد تومان».

مهرداد غضنفری از اقدامات موفق دولت تدبیر و امید را مهار سرعت رشد نرخ تورم دانست.

توضیح ما:

متأسفانه در سطح روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان آنچنان که باید و شاید (به استثناء یکی دو فرمانداری)، خبررسانی تحلیلی جایگاهی ندارد و به طور عام اگر بخواهیم تحلیل کنیم از مشکلات دولت تدبیر و امید، ضعف اطلاع‌رسانی عملکرد دولت است.

دیدگاه ها

فرهنکی در گفته :

معشوره را در اینده خواهد ساخت چکار کرده برا ی لرستان

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :