کد خبر : 27412
تاریخ انتشار : 20 جولای 2016 - 15:26
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 505 بازدید

معاون اقتصادی استاندار لرستان نوید داد: فولاد ازنا مردادماه به افتتاح می‌رسد/ انتظار ده ساله!

  وعده‌ی افتتاح کارخانه فولاد ازنا که قرار بود سال 94 عملی شود به مردادماه 95 موکول شد. به گفته‌ی معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهرداد غضنفری برای افتتاح کامل فولاد ازنا 150 میلیارد تومان اختصاص داده شده است تا مرداماه امسال این کارخانه به بهره‌برداری کامل برسد. استاندار لرستان، هوشنگ بازوند سال گذشته گفته بود […]

مهرداد-غضنفری

 

وعده‌ی افتتاح کارخانه فولاد ازنا که قرار بود سال 94 عملی شود به مردادماه 95 موکول شد.

به گفته‌ی معاون اقتصادی استاندار لرستان، مهرداد غضنفری برای افتتاح کامل فولاد ازنا 150 میلیارد تومان اختصاص داده شده است تا مرداماه امسال این کارخانه به بهره‌برداری کامل برسد.

استاندار لرستان، هوشنگ بازوند سال گذشته گفته بود در سال 94 شاهد بهره‌برداری کارخانه فولاد ازنا خواهیم بود.

مجوز ساخت این واحد تولیدی در سال 81 صادر شد. روند شروع ساختش نیز در سال 85 شروع شد اما تا حالا به مرحله‌ی کامل بهره‌برداری نرسیده است.

غضنفری می‌گوید:«به خاطر اینکه لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است و امسال هم سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است با موافقت بانک مرکزی مبلغ 435 میلیارد تومان تصویب شده که به‌عنوان تسهیلات برای چنین واحدهایی اختصاص داده شود تا مشکلاتشان رفع شود».

غضنفری اظهار امیدواری کرد مردادماه امسال کارخانه فولاد ازنا به افتتاح برسد.

سال‌هاست مردم شهرستان ازنا چشم‌به‌راه افتتاح کارخانه فولاد ازنا هستند.

گفته‌های معاون اقتصادی استاندار لرستان در جلسه‌ی ستاد تسهیل تولید بیان شد که ظهر چهارشنبه 30 تیرماه در محل دفتر استاندار لرستان و با حضور مدیران استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیان دیدگاه !

نام :